فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تخفیف بلیط جشنواره برای دانشجویان/ آغاز پیش فروش از سه شنبه


به گزارش خبرگزاری فارس، بلیط فروشی اینترنتی فیلم‌های حاضر در جشنواره از روز سه شنبه 29 دی در 14 سینما و در سه گروه بندی آغاز خواهد شد.

در گروه نخست علاقه‌مندان می توانند به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت www.fajrticket.ir   برای تماشای آثار مورد نظر خود در پردیس آزادی، پردیس کورش، جوان، پردیس زندگی، فرهنگ، پردیس چارسو، اریکه ایرانیان، استقلال، ماندانا و موزه سینما اقدام کنند.

قیمت بلیط برای هر سری (بلیط 11 فیلم) 880 هزار ریال خواهد بود. همچنین دانشجویان می توانند با تخفیف با پرداخت 770 هزار ریال،  سری 11 تایی بلیط‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

همچنین قیمت بلیط گیشه در سینماهای یاد شده برای هر فیلم 10 هزار تومان است.

در گروه دوم و در پردیس راگا، پردیس کیان و پرشین کرج علاقه‎مندان با مراجعه به سامانه اینترنتی خرید بلیط فیلم های حاضر در جشنواره و پرداخت 660 هزار ریال می توانند هر سری از بلیط های جشنواره شامل 11 فیلم را تهیه کنند. همچنین دانشجویان نیز با تخفیف و پرداخت هزینه 550 هزار ریال می توانند هر سری از بلیط های جشنواره را دریافت کنند. قیمت بلیط به ازای هر فیلم در گیشه نیز 80 هزار ریال تعیین شده است.

علاقه‌مندان به حضور در پردیس ملت به عنوان کاخ مردمی نیز می توانند با پرداخت دو میلیون ریال به ازای هر سری بلیط شامل 11 فیلم، علاوه بر تماشای فیلم، از برنامه‌های ویژه این بخش همچون فرش قرمز آثار سینمایی بهره‌مند شوند.

همچنین قیمت بلیط هر سری از فیلم‌های مستند 440 هزار ریال است و دانشجویان می توانند با بهره مندی از تخفیف و پرداخت 330 هزار ریال برای هر سری، بلیط آثار بخش مسابقه مستند را تهیه کنند.

قیمت هر سری فیلم‌های مسابقه هنر و تجربه شامل 11 اثر حاضر در این بخش نیز 880 هزار ریال است . دانشجویان با پرداخت 770 هزار ریال می توانند بلیط های این بخش را پیش خرید کنند.

لازم به ذکر است نحوه نمایش فیلم «یتیم‌خانه» که در بخش خارج از مسابقه قرار دارد متعاقبا از طریق ارتباطات  و اطلاع رسانی جشنواره اعلام خواهد شد.همچنین فیلم های اول حاضر در بخش سودای سیمرغ در آراء مردمی داوری می شوند.

فیلم‌های حاضر در بخش‌های مختلف جشنواره بدین شرح هستند:

سودای سیمرغ 1 : آبنبات چوبی، اژدها وارد می شود، امکان مینا، به دنیا آمدن، دختر، زاپاس، عادت نمی کنیم، لانتوری، مالاریا، نفس، هفت ماهگی، ابد و یک روز، ایستاده در غبار.

سودای سیمرغ2 : آخرین بار کی سحر رو دیدی؟، بادیگارد، بارکد،‌دلبری، خشم و هیاهو، رسوایی2، سیانور، کفش هایم کو؟، نقطه کور، نیمه شب اتفاق افتاد، وارونگی

نگاه نو: ابد و یک روز(شرکت در سودای سیمرغ)، برادرم خسرو، جشن تولد، خماری، لاک قرمز، من(شرکت در سودای سیمرغ)، ایستاده در غبار (شرکت در سودای سیمرغ)، پل خواب، خانه ای در خیابان چهل و یکم، گیتا، متولد 65.

مسابقه هنر و تجربه: اینجا کسی نمی میرد، تمرینی برای اجرا، سگ و دیوانه عاشق، قیچی، ممیرو، یک شهروند معمولی، برداشت دوم از قضیه اول، چهارشنبه، سینما نیمکت، گاهی، نیمرخ ها.

مستند: A 157، آزادی، اهالی خیابان یکطرفه، خوان بی خان، خاطرات خانه متروک، رویاهای دم صبح، زمناکو، فصل هرس، کارنامه بنیاد کندی، مجتبی، همراه با فرات.

 سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری 12 تا 22 بهمن برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ج

http://fna.ir/YXKH77


ویدیو مرتبط :
کلیپی از حواشی دیدار حضرت آقا با دست اندکاران و برگزیدگان جشنواره عمار در روز سه شنبه 1 اسفند ماه 91