سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تایید ابتلای 11 زن باردار به ویروس زیکا در مکزیک


تایید ابتلای 11 زن باردار به ویروس زیکا در مکزیک ایسنا/ دولت مکزیک اعلام کرد: ابتلای 11 زن باردار به ویروس زیکا در این کشور تایید شده است.

طبق اعلام دولت مکزیک در مجموع 121 مورد مشکوک به ویروس زیکا در این کشور مشاهده شده که ابتلای 11 زن باردار به این ویروس تایید شده است.

وزارت سلامت مکزیک نیز با بیان اینکه بیشتر مبتلایان به ویروس زیکا ساکن ایالت‌های جنوبی این کشور هستند، اعلام کرد: از اواسط ماه فوریه تعداد زنان آلوده به ویروس زیکا افزایش یافته است.

به گفته کارشناسان همچنان موضوعاتی در مورد ویروس زیکا وجود دارد که ناشناخته باقی مانده است. به طور مثال مشخص نیست آیا بین این ویروس و خطر ابتلا به بیماری مادرزادی میکروسفالی ارتباطی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، تاکنون بیش از 580 مورد ابتلا به میکروسفالی در برزیل تایید شده که به نظر می‌آید بیشتر نوزادان به دلیل وجود ویروس زیکا در بدن مادر دچار این عارضه شده‌اند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
‫ویروس زیکا را بهتر بشناسیم! با زیرنویس فارسی‬‎