سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«حسین قادر» دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد شد


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، همزمان با نشست سالانه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد، نوزدهمین دوره انتخابات شورای مرکزی این انجمن با حضور اعضای شورای عمومی برگزار شد.

در این انتخابات، حسین قادر، خشایار هنرآمیز فهیم، محمد مهدی حسین آقایی، محمد رضا گلرو مفرد، حسان کرمی، راضیه ظفری و رباب درستکار به عنوان اعضای اصلی و زهرا جهانشاهی و مهرناز ایلخانی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

در اولین جلسه شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد بعد از انتخابات این شورا، «حسین قادر» به عنوان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه انتخاب شد.

همچنین خشایار هنرآمیز فهیم به عنوان قائم مقام تشکیلات و دبیر آموزش، محمد رضا گلرو مفرد به عنوان دبیر سیاسی، رباب درستکار به عنوان دبیر فرهنگی، محمد مهدی حسین آقایی به عنوان دبیر مالی و پشتیبانی، راضیه ظفری به عنوان دبیر روابط عمومی، حسان کرمی به عنوان دبیر صنفی، زهرا جهانشاهی به عنوان دبیر تبلیغات و مهرناز ایلخانی نیز به عنوان دبیر پذیرش و نیروی انسانی معرفی شدند.

علاوه بر این رضا کریمی، علی سرآبادانی، زینب صفورایی، لیلا عابدین زاده و نیلوفر هوشمند به عنوان اعضای شورای نظارت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد انتخاب شدند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فعالیت های انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه