ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لوزانو: چالش بزرگی با تیم ایران پیش روی من است/ هنوز قراردادی امضا نکرده‌ام


به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ حضور رائول لوزانو در رأس کادر فنی تیم ملی والیبال ایران،‌ باعث نگرانی هواداران تیم «رادوم» در پلاس لیگای لهستان شده به طوری که مسئولان این تیم بارها و هر چند روز اعلام می‌کنند که این مربی آرژانتینی تا پایان فصل در لهستان می‌ماند.

یک سایت لهستانی در این مورد نوشت: رائول لوزانو، سرمربی تیم رادوم لهستان که به تازگی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران شده است،‌ تا پایان فصل و تا پایان قراردادش در تیم رادوم می‌ماند. به این ترتیب، شروع کار لوزانو در ایران از از اواسط فرودین ماه سال 1395 خواهد بود.

لوزانو در این مورد گفت: مطمئن باشید که من در میانه فصل،‌ تیم رادوم را ترک نمی‌کنم. وقتی برای تمرین به ایران می‌روم که لیگ تمام شده باشد. شک نکنید که به قراردادم پایبند هستم.

این مربی تأکید کرد که در حال حاضر می‌خواهد فقط روی تیم باشگاهی خود و لیگ لهستان، تمرکز کند تا بهترین نتایج را بگیرد. او گفت: قرارداد من هنوز با فدراسیون والیبال ایران نهایی نشده و این اتفاق، آذرماه خواهد افتاد.

لوزانو ادامه داد: توافق من با فدراسیون ایران، شفاهی است و تنها جای چند مورد جزیی و امضا در متن قرارداد خالی است. من تا انتهای فصل با تیم رادوم می‌مانم چون اگر باشگاه مرا نخواهد باید به من خسارت بدهد و اگر من نخواهم در تیم بمانم باید به باشگاه خسارت بدهم. خوشبختانه همکاری خوبی با باشگاه دارم و فکر می‌کنم نمایش خوبی هم در زمین داریم. ما خوب بازی می‌کنیم و کارآیی قابل توجهی در زمین داریم.

ماریوژ شوشکا، رئیس تیم رادوم نیز در این مورد گفت: لوزانو،‌ اولین مربی دنیا نیست که هدایت یک تیم باشگاهی و یک تیم ملی را به صورت هم زمان بر عهده دارد. این دو با هم هیچ تناقضی ندارند. من به لوزانو تبریک می‌گویم که هدایت یکی از 6 تیم برتر جهان را بر عهده گرفته است.

لوزانو در مورد زمان قرارداد با فدراسیون والیبال ایران گفت: قرارداد من به صورت رسمی و طبق قرارداد از آذر ماه آغاز می‌شود و تا پایان المپیک ادامه دارد. وقتی به المپیک صعود کنیم، قرارداد من به صورت اتوماتیک تا 4 سال دیگر تمدید می‌شود. به همین خاطر باید ابتدا به المپیک صعود کنیم تا در پایان آن، مشخص شود که آیا فدراسیون ایران با من به کارش ادامه می‌دهد یا به دنبال مربی دیگری خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: در حالی که تیم‌های ملی بسکتبال، فوتبال، هندبال ایران هنوز به المپیک نرسیده‌اند، چالش بزرگی در نخستین میدان رسمی من به همراه تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک وجود دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی ایران شد