مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



اردوغان کودتا کرد


«کمال قلیچدار اوغلو» رهبر حزب اپوزیسیون جمهوریخواه خلق ترکیه اعلام استعفای نخست‌وزیر این کشور را «کودتای کاخ ریاست جمهوری» توصیف کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»،  در اولین واکنش‌های داخلی در ترکیه با موضوع استعفای نخست‌وزیر این کشور، رهبر بزرگترین حزب اپوزیسیون گفت که این اقدام ناشی از «کودتای کاخ ریاست جمهوری» بوده است.

«احمد داوود اوغلو» امروز پنجشنبه با برگزاری کنفرانسی خبری اعلام کرد که در کنگره اضطراری دوم خرداد حزب حاکم ترکیه از سمت خود به عنوان رئیس حزب و همچنین نخست‌وزیر استعفا می‌دهد(جزئیات بیشتر).

در گزارش‌های رسانه‌های مختلف درباره استعفای نخست‌وزیر ترکیه، اختلاف او با رجب طیب اردوغان به عنوان یکی از دلایل اصلی ذکر شده است هرچند خود احمد داوود اوغلو به صراحت چیزی در این باره نگفت.

به گزارش آسوشیتدپرس، در اولین واکنشهای داخلی در ترکیه به اعلام استعفای نخست‌وزیر،‌ رهبر بزرگترین حزب اپوزیسیون دلیل کناره‌گیری داوود اوغلو را فشارهای اردوغان دانست.

«کمال قلیچدار اوغلو» گفت: «استعفای داوود اوغلو نباید یک موضوع داخل‌حزبی درنظر گرفته شود و همه حامیان دموکراسی باید در برابر این کودتای کاخ ریاست جمهوری مقاومت کنند»


ویدیو مرتبط :
موشن کودتا