سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه خاش:بسیج سدی محکم در مقابل نفوذ دشمنان به کشور است


به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدحسین میری در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: ظرفیتهای بسیج در اختیار پیشرفت، توسعه، عمران و آبادانی کشور بوده و همواره بسیجیان سرافراز، کشورمان را در مقابل تهدیدهای دشمنان حفظ کرده اند.
وی از ولایتمداری، داشتن روحیه شهادت طلبی، ایثارگری، غیرت، شجاعت و دشمن شناسی بعنوان ویژگی برتر بسیجیان یاد کرد و گفت:در شرایط کنونی بسیجیان مرز نمی شناسند و در هر کجای دنیا که باشند از اهداف نظام اسلامی پاسداری می کنند.
امام جمعه خاش افزود: حضور پرشور و حماسی بسیجیان در عرصه های مختلف کشور سبب دلگرمی ملت و دولتمردان بوده است.
حجت الاسلام میری از نقش آفرینی های بسیج در عرصه های مختلف تجلیل کرد و ادامه داد: باید از دستاوردهای بسیج در راستای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و کمک به حفظ کشور در شرایط سخت بهره گرفته شود.
وی همچنین حضور سران کشورها و دولتهای قدرتمند در ایران و دیدار با مقامات دولتی و رهبری گفت: این نشست ها ناشی از شناخت و باور دنیا نسبت به توانمندی های کشورمان است و همه این موفقیت ها در سایه حمایتها و تدابیر هوشمندانه رهبرمعظم انقلاب و بصیرت ملت ایران به دست آمده است.
**
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز در خطبه های نماز جمعه گفت: همه ملت ایران از هر رنگ، نژاد و قومیتی که باشند بسیجی هستند و از ارزشهای کشور و مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند.
مولوی محمدعلی شهنوازی اظهار داشت: دشمنان اسلام و کشور از تفکر بسیجی در هراس هستند لذا تلاش می کنند روحیه مقاومت و استکبار ستیزی ملت شجاع و بسیجی کشور را تضعیف کنند.
وی افزود: باید همگان تلاش کنیم یاد و نام اسلام و انقلاب اسلامی در سراسر دنیا جاویدان بماند.
امام جمعه اهل سنت توحیدیه خاش افزود: دستاوردهای بسیج و بسیجیان از صدر اسلام و دوران انقلاب اسلامی به قوت مسلمانان کمک کرده است.
وی ضرورت توجه به احکام و معارف دینی، برپایی نماز، پرداخت زکات، امربه معروف و نهی از منکر و گرایش به سمت امور خیر و حسنات را متذکر شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 /8005 /6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برنامه ریزی گسترده دشمنان انقلاب برای نفوذ فرهنگی در کشور