سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جاده های ارتباطی شهرستان آبدانان تحت پوشش خدمات اورژانس قرار دارند


مجید عسگری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون چهار پایگاه مرکز فوریت های پزشکی با 30 نفر کادر مجرب اجرایی و چهار دستگاه آمبولانس مجهز همه 340 کیلومتر راه های ارتباطی شهرستان را تحت پوشش خدمات امداد و نجات و فوریت های پزشکی قرار داده اند.
وی اجرای طرح نظام جامع سلامت را یک اصل بر زمین مانده قانون اساسی دانست که در دولت یازدهم اجرایی شد و افزود: در یکسال گذشته خدمات درمانی به یک هزار و 120 نفر از مصدومان و مجروحان حوادث جاده ایی درون و برون شهری توسط پایگاه های فوریت های پزشکی انجام شد.
فرماندار آبدانان از مراجعه 56 هزار نفر به مراکز درمانی شهرستان در یکسال گذشته نیز خبر داد و اضافه کرد: برای آمادگی بیشتر و ارتقای سطح کارآمدی سازمان های خدمات رسان در موقعیت های بحرانی و جلوگیری از هرگونه خسارت و تلفات احتمالی، با صرف هزینه ای معادل چهار میلیارد ریال بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) این شهرستان به ژنراتورهای قوی تولید برق اضطراری مجهز شده است.
عسگری تعداد پزشکان متخصص مستقر در شهرستان آبدانان را 9 نفر اعلام کرد و گفت: در تلاشیم همه تخصص های مورد نیاز مردم بخصوص متخصص قلب و عروق را نیز در مرکز درمانی این شهر ستان مستقر کنیم.
وی یادآور شد: از ابتدای سال 94 تاکنون بطور متوسط هر یک از جمعیت 60 هزار نفری آبدانان چهار مرتبه به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده و خدمات بخش های مختلف دریافت کرده است.
شهرستان 60 هزار نفری آبدانان در 170 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
7174/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بهره برداری از راه ارتباطی آبدانان-دهلران