علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برنامه ریزی برای جوانان باید متنوع و بانشاط باشد


به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی دوشنبه شب در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور رضا حجتی مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و امور جوانان در استانداری برگزار شد اظهارداشت:باید نیازها، چالش ها و آسیب های حوزه جوانان توسط مسئولان و کارشناسان این بخش بدقت مورد بررسی قرار گیرد تا در تصمیم گیریها مورد استفاده قرار گیرد.

همتی گفت: به دلیل اهمیت مسائل مربوط به جوانان همه دستگاههای اجرایی باید برای هفته جوان و مسائل مربوط به جوانان برنامه داشته باشند و نیازهای روحی، جسمی و معنوی این گروه را تامین کنند.

استاندار تصریح کرد: سازمانهای مردم نهاد باید در ساماندهی امور جوانان مشارکت بیشتری داشته باشند و در برنامه ریزی برای فعالیتهای اوقات فراغت جوانان در تابستان از همین امروز وارد کار شوند.

همتی بیان کرد: باید آنقدر برنامه های متنوع فرهنگی، علمی، ورزشی، سرگرمی و نشاط آور برای جوانان داشته باشید که همه سلیقه ها را پاسخ گفته و به پربار شدن اوقات فراغت افراد کمک کند.

استاندار اضافه کرد: رسانه ها بویژه صدا وسیما باید برای آموزش و هدایت درست جوانان باید مشارکت بیشتری کنند و نسبت به مهارت آموزی خانواده ها همت کنند.

وی گفت: باید تمامی نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری جوانان تامین شود و در کنار آن هدایت اخلاقی و علمی حوانان هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

همتی ارتباط امور جوانان با مراکز دانش بنیان و پارک علم و فنآوری را مهم دانست و گفت: با ارتباط بیشتر با این مراکز می توان از ظرفیت و استعدادهای آنها استفاده مطلوب کرد.

استاندار همچنین گفت: با جمع آوری اطلاعات مورد نیاز حوزه جوانان باید ساماندهی جامعی در این بخش صورت گیرد تا بتوانیم تصمیمات درستی در آینده برای جوانان بگیریم و آن را اجرایی کنیم.

وی یادآورشد: جوانان ظرفیت های ارزشمندی دارند و ما نیز باید بستری فراهم کنیم تا جوانان حرف های خود را آزادانه و شفاف بزنند و مسئولان به آنها پاسخ دهند.


ویدیو مرتبط :
یک صبح بانشاط بهاری در اسفرجان