سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اختصاص سه هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران در مهران


مهرداد جهانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمهیدات و اقدامات لازم برای جابجایی زائران هنگام بازگشت به نقاط مختلف کشور انجام شده است.
وی افزود: با فراخوان صورت گرفته با شرکت های مسافربری برون و درون شهری و با توجه به تجربه اربعین سال گذشته اتوبوس های مورد نیاز هم اکنون در پایانه مرزی مهران مستقر هستند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام ادامه داد: برای سهولت در جابجایی زائران سه مسیر معین تهران، قم و اصفهان تعیین شده ضمن اینکه امکان جابجایی مسافران به سایر استان نیز وجود دارد.
جهانی با اشاره به چگونگی وضعیت بازگشت زائران به کشور افزود: در شبانه روز گذشته بیش از 37 هزار زائر از مرز مهران وارد کشور شده اند که پیش بینی می شود این میزان طی امروز و روزهای آینده افزایش یابد.
وی تاکید کرد: وضعیت ترافیک در جاده ارتباطی مهران - ایلام هم اکنون سنگین ولی روان است اما با توجه به افزایش حجم ورودی زوار به کشور، در ساعات و روزهای آینده ترافیک این جاده سنگین تر خواهد شد.
تاکنون حدود 800 هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران عازم عتبات عالیات شده اند و تعدادی نیز در پایانه مرزی منتظر اجازه خروج از کشور هستند.
برغم همه توصیه ها و تاکید مسئولان و بسته شدن مرز مهران برای خروج از کشور و جلوگیری از تردد مردم از پل زائر به سمت پایانه مرزی، شمار زیادی از مردم که هم اکنون در شهر مهران حضور دارند از بیراهه و با پای پیاده به طرف مرز در حرکت هستند.
3032/6034

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
واژگونی اتوبوس زائران عراقی در بازگشت به مرز مهران