سهل انگاری در نصب بخاری مدرسه قربانی گرفت


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج گفت: سهل انگاری در نصب بخاری صنعتی در نمازخانه یک مدرسه، مرگ نخستین قربانی گاز را درفصل سرمای امسال کرج را رقم زد.

سیدجواد موسوی شامگاه پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت 12:45 امروز در نمازخانه یک مدرسه در خیابان هفت تیر کرج رخ داد.

وی گفت: با اینکه اقدامات آموزشی و پیشگیرانه سازمان آتش نشانی در فصل سرمای امسال مرگ ناشی از گازگرفتگی رادر کرج به صفر رساند اما این حادثه ناگوار پایان ناخوشایندی درسال 94 در این کلانشهر رقم زد.

موسوی اظهار داشت: با توجه به اینکه بخاری های صنعتی بدون دودکش هستند،براساس ضوابط فنی، نصب این بخاری ها در مکان های بسته نظیر مدارس و منازل خطرساز است و نباید از آنها در چنین مکان هایی استفاده شود.

مسئول روابط عمومی آتش نشانی کرج گفت: در فصل سرمای سال گذشته، 10 نفر براثر گاز گرفتگی در کلانشهر کرج جان خود را از دست دادند و برهمین اساس سازمان آتش نشانی برنامه های آموزشی فراگیر در این کلانشهر اجرا کرد.

وی افزود:مردم امسال با انجام اقدامات مناسب ایمنی، میزان گاز گرفتگی را به پایین ترین سطح رساندند لیکن از مسئولان آموزشی و اداری انتظار می رود در استفاده از وسایل گازسوز دقت بیشتری کنند.


ویدیو مرتبط :
عاقبت سهل انگاری!!!!