ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واگذاری زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به پرسپولیس و استقلال


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، با مصوبه هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، زمین شماره دو ورزشگاه آزادی در اختیار تیم‌های پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرد تا دو تیم محبوب پایتخت بتوانند تمرینات خود را در این زمین برگزار کنند.

این موضوع روز گذشته در جلسه هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مطرح و مورد موافقت اعضا قرار گرفت تا ازاین پس سرخابی‌ها بتوانند تمرینات خود را به زمین شماره دو آزادی انتقال دهند.

مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با تأیید این خبر عنوان داشت: زمین شماره دو آزادی از جمله زمین‌های مناسب برای انجام تمرینات است، تا جایی که مدیران هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال درخواست خود را برای استفاده از این زمین ارائه کرده بودند. بر همین اساس در راستای حمایت از این دو تیم مردمی، موضوع اجاره دادن این زمین به سرخابی‌های پایتخت در جلسه هیئت مدیره مطرح و مقرر شد که زمین شماره دو آزادی با قیمت کارشناسی مناسب در اختیار پرسپولیس و استقلال قرار گیرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فریاد استقلال زلزله،آل سعود قاتله توسط دانشجویان انقلابی در ورزشگاه آزادی(النصر-استقلال)