سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصاویر جدیدی از لومیا 850 مایکروسافت در رنگ‌های مشکی و طلایی لو رفت


lumia-850-img-01_story

مایکروسافت درنظر دارد تا در سال جاری میلادی، گوشی‌های ویندوزی میان‌رده و پایین‌رده‌ی بیشتری را معرفی و عرضه کند. لومیا 650، یکی از این گوشی‌ها است که به احتمال زیاد تا اواخر بهمن، در کنار لومیا 750 و 850 معرفی خواهد شد. امروز، تصاویری از لومیا 850 منتشر شده که آن را در رنگ‌های مشکی و طلایی نشان می‌دهد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

تا امروز، هیچ نشانه‌ی معتبری از دو گوشی دیگر (لومیا 750 و 850) وجود نداشته است اما تصاویری از لومیا 850 منتشر شده که آن را در رنگ‌های مشکی و طلایی نشان می‌دهد. نزدیک به دو ماه پیش نیز تصاویری از این گوشی لو رفت که تصاویر منتشر شده‌ی امروز، هیچ تفاوتی با آنها ندارد.

این تصاویر، توسط کاربری در Baidu منتشر شده است که لومیا 850 را در رنگ‌های مشکی و طلایی نشان می‌دهد. گفته می‌شود علاوه بر این‌ رنگ، رنگ‌های سفید و طلایی، سفید و رز گلد (طلای قرمز) و تمام مشکی این گوشی نیز در دسترس خواهد بود.

lumia-850-img-03_story

پورت microUSB دستگاه جدید مایکروسافت در بالا و پورت صدای 3.5 میلی‌متری آن، در پایین قرار دارد. پیش از این، می‌دانستیم که خبری از پورت USB Type-C در لومیا 850 نخواهد بود؛ در تصاویر لو رفته‌ی امروز این موضوع، باز هم تایید شده است.

lumia-850-img-04_story

به گفته‌ی Baidu، این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش 5.4 اینچی است. گزارش‌های قبلی، به یک صفحه‌نمایش 5 اینچی اشاره کرده بودند.

lumia-850-img-02_story

انتظار می‌رود لومیا 850، جایگزین لومیا 830 قبلی شود که به مشخصات میان‌رده، مانند پردازنده‌ی اسنپدراگون 410، یک گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و یک دوربین عقب 10 مگاپیکسلی مجهز شده بود.

Neowin

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
مایکروسافت لومیا 850