فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوادث/ دستگيري سارق اينترنتي حساب سالمندان


مهر/ فردي که با فريب سالمندان و به دست آوردن رمز حساب بانکي آنها، به صورت اينترنتي وجوهشان را سرقت مي کرد توسط پليس فتاي استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ " سيد مصطفي مرتضوي " رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: در پي شکايت تعدادي افراد مسن مبني بر اينکه از حساب آنها بصورت اينترنتي سرقت شده است موضوع به صورت ويژه در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان با انجام يکسري اقدامات تخصصي در فضاي مجازي ،متهم که جواني ۲۳ ساله بود را شناسايي و دستگير کردند.

وي گفت: متهم عليرغم اينکه منکر هرگونه جرمي بود هنگامي که با مدارک و مستندات پليس مواجه شد با اعتراف به بزه انتسابي به ۴۰ فقره سرقت اقرار و انگيزه خود از اين کار را سودجويي عنوان کرد.

مرتضوي افزود :متهم با حضور در کنار دستگاه عابر بانک و فريب افراد مسن و ناتوان که قادر به کارکردن با آن نبودند، رمز دوم کارت را بدون اطلاع صاحبانشان فعال و در فرصتي مناسب وجوه حساب آنها را به صورت اينترنتي برداشت مي کرده است.


ویدیو مرتبط :
عاقبت کیف قاپ دزد سارق حوادث حادثه فیلم گلچین صفاسا