سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راه‌حل مرگبار برای مقابله با حشرات مزاحم


راه‌حل مرگبار برای مقابله با حشرات مزاحمهمشهری آنلاین/ پسر جوان برای رهایی خانواده‌اش از هجوم حشرات موذی تصمیم مرگباری گرفت. او با حل کردن سم کشاورزی در آب، آن را روی دست و پاهای خود و اعضای خانواده‌اش مالید غافل از اینکه راه‌حل او جان خواهرانش را خواهد گرفت. این حادثه حوالی شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان رخ داد.

ماجرا از این قرار بود که همه ساله و در فصل بهار، ساکنان روستاهای اطراف شهرستان خاش با هجوم یک حشره موذی به نام کک روبه‌‌رو می‌شوند که مزاحمت‌های زیادی را برایشان ایجاد می‌کند.در این میان پسر جوان خانواده‌، تصمیم گرفت برای در امان ماندن از این حشره، خود و اعضای خانواده‌اش را آغشته به یک نوع سم کشاورزی کشنده کند.
او مقداری از این سم را در آب حل کرد و پس از آن شروع به مالیدن آن روی دست و پای خود و اعضای خانواده‌اش کرد. غافل از اینکه سم از راه پوست نیز قادر به نفوذ به بدن است. کمی بعد از این ماجرا، همسایه‌ها که متوجه بدحالی اعضای این خانواده شده بودند به سرعت به کمک آنها شتافتند و اعضای خانواده را به بیمارستان منتقل کردند.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) خاش گفت: این حادثه در یک خانواده 6نفره رخ داد و 2خواهر 6ماهه و 6ساله پسر جوان در همان لحظه استفاده از سم فوت کردند و یک خواهر 15ساله او نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.رضا کرد ادامه داد: یک فرد بدحال و 2 نفر دیگر که حالشان بهتر شده نیز هستند که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان در خاش تحت نظر و درمان هستند. به گفته وی، پسر جوان که دست به این کار زده بود نیز در شرایط جسمی نامساعد به سر می‌برد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: همشهری آنلاین


ویدیو مرتبط :
6روش مقابله با دوست مزاحم خنده دار 2015