سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جدیدترین کیت های حافظه 128 گیگابایتی DDR4 توسط GSKILL معرفی شدند


جدیدترین کیت های حافظه 128 گیگابایتی DDR4 توسط GSKILL معرفی شدند

X99 که با اسم رمز Wellsburg هم از آن یاد می شود نوعی هاب کنترل پلتفرم است که پروسه طراحی و تولید آن توسط اینتل انجام گرفت و برای سری محصولات پیشرفته دسکتاپی آن ارائه شده است.

حالا کمپانی G.Skill کیت حافظه تازه ای را برای استفاده همراه با این هاب معرفی کرده است که توسط شرکت آواژنگ به بازار عرضه می گردد. در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در رابطه با این کیت جلب می کنیم.

شرکت G.Skill پیشرو در عرصه تولید با کیفیت ترین حافظه ها و لوازم جانبی مرتبط با رایانه، کیت حافظه جدیدی را به منظور استفاده در پلتفرم Intel X99 معرفی کرده است که ویژگی بارز آن کارایی فوق العاده در کنار ارائه حجم بالاست.

این کیت 128 گیگابایتی عضوی از خانواده G.skill Ripjaws V با ترکیب 8 ماژول 16 گیگابایتی است که بر روی فرکانس 3200 مگاهرتز و زمان تاخیر 14-14-14 و ولتاژ 1.35 ولت فعالیت خواهد کرد که تناسب حجم به فرکانس و زمان تاخیر آن نسبت به خافظه های DDR4 تولید شده تا به امروز به میزان چشمگیری بهینه سازی شده است. بطوری که حافظه های اولیه DDR4 بطور استاندارد و پایه بر روی فرکانس 2133 مگاهرتز و تایمینگ 15-15-15 کار می کنند.

دیگر ویژگی این محصول تازه معرفی شده مجهز بودن به آخرین نسخه فناوری XMP یعنی ورژن 2.0 بوده تا تنظیم و تعریف سرعت فعالیتِ آنها در بایوس مادربردهای مختلف به سادگی هرچه تمامتر انجام گیرد و رایانه شما با پایداری هرچه بیشتر از مزایای این کیت حافظه بهرمند شود تا قدرت پردازشی رایانه شما افزایش باید.

در تصویر ارائه شده از سوی G.Skill  مشاهده می شود که پایداری این حافظه ها بر روی فرکانس و زمان تاخیر اشاره شده در بالا به کمک سنگین ترین نرم افزار تست حافظه در مدت زمان 48 ساعت متوالی سنجیده شده است که در طول این مدت آثاری از ناپایداری مشاهده نشده است.

این عضو جدید سری Ripjaws V بزودی توسط G.Skill در اواخر ماه فوریه جاری عرضه خواهد شد و قیمت ابتدایی آن 1069.99 دلار اعلام شده است.

برچسب‌ها:G.SKILLآواژنگاخبار تکنولوژیتکنولوژی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تست سرعت آیفون های 128 گیگابایتی