ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



همسر و دختر ریوالدو در بیمارستان بستری شدند


همسر و دختر ریوالدو در بیمارستان بستری شدندفارس/ ستاره برزیلی پیشین تیم فوتبال بارسلونا کمپ اختصاصی فوتبال خود را ترک کرد تا برای عیادت همسر و فرزندش راهی سائوپائولو شود.
ساعتی پیش همسر و دختر ریوالدو در یک تصادف شدید اتومبیل به شدت آسیب دیده و راهی بیمارستان شدند. بخش اورژانس بیمارستان مرکزی سائوپائولو در تماس اولیه خبرنگاران به شوک روحی و وخامت اوضاع در ناحیه ستون فقرات و مهره‌های گردن اشاره کرده است.
ریوالدو در زمان وقوع این حادثه مشغول تدریس تئوری روان شناسی فوتبال در آکادمی اختصاصی فوتبال خود بوده است.
ریوالدو به خبرنگاران گفته است: خدا را شکر هر دو سالم هستند و همسرم در صورت استراحت مطلق پس از چند روز از بیمارستان مرخص خواهد شد و دخترم باید در خانه استراحت کند. سرعت زیاد چیزی است که پلیس اشاره کرده و البته من این را باور ندارم. از وکیلم خواسته‌ام تا موضوع را بیشتر بررسی کند.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
پله بار دیگر در بیمارستان بستری شد