ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نامه تشکر و خداحافظی سرمربی اخراجی رئال/ بنیتس: مربیگری در مادرید افتخار بزرگی بود


به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل بنیتس، سرمربی اخراج شده رئال‌مادرید پس از جدایی از تیم پایتخت اسپانیا درنامه‌ای خطاب به هواداران و باشگاه سابق خود از فرصتی که در برنابئو به او داده شد، تشکر کرد.

او در این نامه نوشت: از طریق این نامه از همه ارکان باشگاه و هواداران در هر سطحی تشکر می‌کنم.مایلم همه اعضای باشگاه از اعضای هیات مدیره تا تک تک هواداران بدانند مربیگری در باشگاهی که در آن به عنوان یک شخص، مربی وبازیکن از پایین‌ترین درجات به سرمربیگری رسیدم، افتخار بزرگی بود.به عنوان یک رئالی ساکن مادرید به آنچه از سنت  مدرسه فوتبال کاستلانا آموختم، وفادارم، احترام می‌گذارم و خوب می‌دانم کار کردن در لباس این باشگاه چه افتخار بزرگی است.

می‌خواهم از همه افراد حاضر در شهر جدید مادرید و  سانتیاگو برنابئو تشکر ویژه‌ای داشته باشم. همه  افراد حاضر در آنجا از همان روز اول حضورم نقش یک حامی را ایفا کردند و باعث شدند کارم آسان‌تر شود. از همه متشکرم.برای زیدان، تیم مربیگری‌اش، اعضای باشگاه، مربیان و کادر اجرایی والده بباس (زمین تمرینی رئال‌مادرید) و  برنابئو آرزوی بهترین‌ها را دارم.با تقدیم  بالاترین تشکر و احترامات. هالا مادرید و دیگرهیچ !

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید 5 - 1 سویا (سرمربی گری کیروش در رئال)