سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پارلمان رژیم صهیونیستی سه نماینده عرب را از کار تعلیق کرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کمیته اخلاق کنست، پارلمان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه عضویت سه نماینده ای نهاد صهیونیستی را به دلیل دیدار آنها با خانواده‌های شهدای فلسطینی معلق کرد. 

عضویت «حنین زعبی» و «باسل گاتاس» برای چهار ماه و «جمال زاهالکا» برای دو ماه معلق شد. تمامی آنها عضو ائتلاف «حزب فهرست مشترک» از شاخه «بلاد» هستند.

بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، این نفرات هفته گذشته با خانواده‌های فلسطینی‌هایی که به دست نیروهای ارتش اسرائیل به شهادت رسیده بودند، دیدار کرده بودند. 

هدف از انجام این دیدارها، فشار بر مقامات رژیم صهیونیستی برای تحویل اجساد شهدای فلسطینی به خانواده‌هایشان عنوان شده بود.

این اقدامات در بحبوحه بالا گرفتن تنش‌های در فلسطین شغالی در ماه‌های اخیر انجام شده‌اند. درگیری بین فلسطینی‌ها و ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ورود گروهی از شهرک‌نشین‌ها به همراه نظامیان اسرائیلی به مسجد الاقصی آغاز شد. 

در درگیری‌های سرزمین‌های اشغالی فلسطینی تاکنون بیش از 160 فلسطینی کشته شده‌اند.

انتهای پیام/ * 

http://fna.ir/W0806J


ویدیو مرتبط :
مسخره کردن نتانیاهو در پارلمان رژیم صهیونیستی