ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پورموسوی: استرس از دست دادن صدر جدول را داشتیم/ روی غافلگیری گل خوردیم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیروس پورموسوی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال خوزستان مقابل سیاه‌جامگان گفت: خدا را شکر در یک بازی سخت سه امتیاز را گرفتیم و به صدرجدول رسیدیم. خدا را شکر می‌کنیم قبل از عید عیدی خوبی به هواداران خوزستانی دادیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در 3 بازی اخیر استقلال خوزستان بعد از تعویض گل می‌خورد و اینکه آیا این تیم نیاز به مشاور دارد، گفت: طبیعی است که تیمی که گل می‌خورد، حمله می‌کند و به حریف فشار وارد می‌کند، امروز زمانی که 2 بر صفر از حریف پیش افتادیم ناخودآگاه تیم عقب کشید و روی غافلگیری گل خوردیم.

مربی استقلال خوزستان تصریح کرد: در بازی‌های قبلی تعویض‌های ما کمک کرد و به پیروزی رسیدیم، اما تیمی که مستقیم بازی می‌کند، کار را سخت می‌کند. خدا را شکر تمرکزمان را حفظ کردیم، چرا که در بازی‌های اخیر تمرکز را از دست داده بودیم و در نیم فصل دوم در خانه برد نداشتیم که خوشبختانه امروز به این پیروزی رسیدیم.

پورموسوی در مورد عملکرد ضعیف بازیکنان استقلال در ضد حمله گفت: متأسفانه امروز استرس از دست دادن صدر جدول را داشتیم و بازیکنان همراه با این استرس بازی می‌کردند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در خانه با یک سبک بازی می‌کنیم و در مسابقات خارج ازخانه با سبکی دیگر به میدان خواهیم رفت.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
دو گل از گوتزه و بازگشت بایرن به صدر جدول بوندسلیگا