سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ازهرانگشت آمریکا خیانت می بارد/وحدت شیعه وسنی دشمنان اسلام را ذلیل کرده است


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز سه شنبه در همایش پرچمداران بصیرت که در سرسرای اجتماعات بعثت و با حضور روحانیون اهل تشیع و تسنن استان برگزار شد اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به خطر افتادن منافع آمریکا، سران این کشور راهبردهای مختلفی را علیه کشورمان ترسیم کرده و تک تک آن ها را نیز امتحان کردند اما هیچ کدامشان برای منفعت طلبی آن ها نتیجه بخش نبود.
وی ادامه داد: راهبرد اول آن ها به راه انداختن موج ترور و بعد از آن شورش های منطقه ای بود اما استقامت مردم و همچنین هوشیاری مردم مرزنشین این قائله را ختم و دسیسه آمریکا را خنثی کرد.
سردار نقدی افزود: پس از آن استراتژی حمله نظامی به ایران در دستور کار قرار گرفت و آن ها با تجهیز صدام جنگ هشت ساله را علیه ایران آغاز کردند و حتی در سال آخر جنگ نیز ارتش آمریکا مستقیم وارد جنگ شد که این نقشه نیز با ذلت و شکست آن ها روبرو شد.
رئیس بسیج مستضعفین کشور قائله بعدی استکبار به سرکردگی آمریکا را فتنه سال 78 در کوی دانشگاه تهران برای برهم زدن نظم کشور و براندازی نظام عنوان و خاطرنشان کرد: این حیله دشمن نیز با هوشیاری مردم و دانشجویان بصیر کشور به سرانجام نرسید.
وی ایجاد جنگ رسانه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با راه اندازی 170 شبکه مختلف را از دیگر اقدامات آمریکا برشمرد و افزود: پس از بی نتیجه ماندن تمامی این حربه ها، فتنه 88 با همراهی برخی از خواص شکل گرفت تا این بار به هر شکل ممکن بتوانند به نظام ضربه بزنند.
سردار نقدی گفت: با تمام این تلاش های مذبوحانه، ملت مقاوم ایران اسلامی در 9 دی همان سال پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند تا آن جا که دشمن اعتراف کرد تا زمانی که مردم در خیابان ها حضور دارند و مدافع کشور و نظامشان هستند نمی توانند کاری انجام دهند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بخش دیگری از سخنانش، با بیان اینکه امروز آمریکا راه نفوذ را در پیش گرفته است، گفت: پهن کردن سفره هفت سین و ارسال پیام تبریک نوروزی از سوی رئیس جمهوری این کشور برای مردم همان نفوذی است که آن ها به دنبالش هستند و باید مراقب بود.
وی گفت: زمانی که رهبر معظم انقلاب 9 شرط را برای پذیرفتن برجام مطرح می کنند به دلیل شناختی است که ایشان از آمریکا و سابقه آن ها دارد و خوب متوجه هستند که آن ها هرگز به قول و قرارهای خود عمل نمی کنند.
سردار نقدی همچنین ایجاد تفرقه افکنی بین مسلمانان، ایجاد یک چهره زشت از اسلام در دنیا با ایجاد گروه تروریستی داعش، شسشتوی مغزی جوانان و استفاده ابزاری از آنها و حفظ رژیم صهونیستی را از سیاست های اصلی آمریکا در منطقه عنوان کرد.
وی در ادامه با تقدیر از وحدت مسلمانان در ایران و بخصوص استان کرمانشاه گفت: همین همدلی، اتحاد و یگانگی بین شیعه و سنی بوده که دشمنان اسلام و در راس آن ها آمریکا را ذلیل و خوار کرده و باعث شده به هیچ کدام از اهدافشان دست پیدا نکنند.
سردار نقدی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که این همدلی و اتحاد بین مسلمانان وجود دارد دشمنان هرگز به موفقیتی دست پیدا نمی کنند و ملت ایران نیز هر روز بیش از گذشته بر قله های موفقیت قدم برخواهند داشت.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بیانات رهبری در مورد وحدت شیعه وسنی