سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کارشناس انگلیسی: داعش فروش هروئین را جایگزین تجارت نفت می کند


به نوشته پایگاه خبری امارات 24، خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا)، گزارش داد که در پی حمله های هوایی سختی که زیر ساخت های نفتی داعش را هدف قرار داده است، این گروه تروریستی به تجارت هروئین به عنوان منبع مالی جدید روی آورده است.
بر اساس این گزارش، « تام کتینگ» کارشناس انگلیسی در این باره گفته است: داعش به منظور جبران رکود اقتصادی خود، پس از آنکه زیر ساخت های نفتی، پالایشگاه ها و خطوط انتقال نفت خود را در جریان بمباران های شدید هوایی از دست داده است، تلاش دارد، تجارت هرروئین را جایگزین تجارت نفت کند.
بر اساس این گزارش گروه تروریستی داعش در ماههای اخیرا در کشورهایی مانند افغانستان که یکی از تولیدکنندگان بزرگ هروئین محسوب می شود، حضور بیشتری پیدا کرده است.
همچنین داعش سعی دارد که نفوذ خود را بر مسیرهای قاچاق مواد مخدر در افغانستان تا بازارهای مصرف آن از جمله ترکیه، عراق و سوریه که هم اکنون در آن حضور و نفوذ دارد، گسترش دهد.
بر اساس این گزارش، روسیه در راهبرد تازه خود علیه داعش، سعی دارد حمله های هوایی خود را بیشتر بر شاهرگ حیاتی و درآمدساز داعش یعنی نفت، که با عرضه گسترده و پرحجم سالانه حدود 800 میلیون دلار درآمد کسب می کند، متمرکز سازد.
گروه تروریستی داعش که با حمایت غرب و برخی کشورهای منطقه خاورمیانه ایجاد شده است، سعی دارد با گسترش نفوذ خود در مناطقی مثل سوریه و عراقی خلافت خود خوانده تشکیل دهد.
این گروه تروریستی تاکنون مرتکب جنایت های وحشتناکی علیه غیرنظامیان در کشورهای مختلف از جمله سوریه و عراق شده است.
خاورم**9366**9329**1144

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
روسیه انتشار مدارک اثبات نقش ترکیه در تجارت نفت داعش