خانواده‌های شهدای غیربومی عملیات فتح میمک در ایلام


معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، انسجام در عین تنوع و تکثر قومی را از ویژگی‌های بارز استان برشمرد و از این موضوع به عنوان رمز پیروزی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، «حسین کلانتری» در جلسه ستاد بزرگداشت شهداء فتح میمک به تشریح نقش ارزنده بسیج ایلات و عشایر در طول دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی به اهمیت بزرگداشت فتح میمک اشاره و افزود: در عملیات فتح میمک نیروهای ارتش، سپاه، ژاندارمری و نیروهای بسیج مردمی حضور فعال و مؤثری داشته‌اند و خواستار حضور همه این نیروها در برگزاری مراسم بزرگداشت این فتح مهم شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، انسجام در عین تنوع و تکثر قومی را از ویژگی‌های بارز استان ایلام برشمرد و از این موضوع به عنوان رمز پیروزی یاد کرد.

کلانتری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: "زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست" گفت: همه ما وظیفه داریم در امر زنده نگه داشتن یاد شهداء تلاش کنیم.

وی با ذکر خاطره‌ای از خانواده یک شهید که هر سال در ایام نوروز به محل شهادت فرزند شهیدشان در استان ایلام مسافرت می‌کنند، بر دعوت از خانواده شهدای غیربومی عملیات فتح میمک تأکید کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مراسم بزرگداشت فتح میمک در تاریخ 18 دی ماه با همکاری تیپ ارتش در غرب کشور و با حضور میهمانان کشوری که منطقه میمک برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آهو(شکار)در مرز ایلام-کوه میمک