علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تشکیل ستاد ملی ساماندهی جوانان با رویکرد جدید از ماه آینده


سیدجواد رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تشکیل نشدن جلسه ستاد ملی ساماندهی جوانان در دی ماه، گفت: با تشکیل ۶ کمیسیون تحصصی در معاونت جوانان، جلسات ستاد ملی ساماندهی جوانان از ماه آینده با رویکردی جدید برگزار می شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی معاونت جوانان افزود: این ۶ کمیسیون تخصصی در قالب کمیسیون اوقات فراغت جوانان، کمیسیون اشتغال، اقتصاد و مسکن جوانان، کمیسیون فضای مجازی و جوانان، کمیسیون ازدواج جوانان، کمیسیون هویت و مشارکت اجتماعی جوانان و کمیسیون بین الملل جوانان با حضور نمایندگانی از دستگاه های تخصصی و صاحبنظران هر حوزه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این کمیسیون ها جلسات طرح و بررسی خود را شروع کرده اند و خروجی کارشناسی این کمیسیون ها، خوراک مباحث مطرح شده در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان را تشکیل می دهد.

رضوی با بیان اینکه مطالب ارائه شده از سوی این کمیسیون ها در ارتقای جلسات ستاد ساماندهی جوانان موثر است، تاکید کرد: در روند جدید برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان، علاوه بر ارائه گزارش یکی از استانداران در هر جلسه، یافته های پژوهشی حوزه جوانان و گزارش عملکرد دستگاه های مختلف در امور جوانان به طور مرتب ارائه می شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی معاونت جوانان در مورد تشکیل جلسه شورای عالی جوانان گفت: در حال حاضر برنامه ای برای تشکیل این جلسه وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
پیام ویدئویی خاتمی به همایش ستاد ملی جوانان اصلاح طلب