سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



تناسب اندام/ خوردن این مواد غذایی شکم شما را بزرگ می کند


تناسب اندام/ خوردن این مواد غذایی شکم شما را بزرگ می کندسیمرغ/ چاقی شکمی ناشی از مصرف این غذاها تنها ظاهر بدن را ناخوشایند نمی‌کنند، بلکه خطر جدی افزایش ابتلا به دیابت، آلزایمر و بیماری‌های قلبی نیز با آنها رابطه دارد.
بعضی از خوراکی‌ها هستند که به طور مستقیم چاقی شکمی را مورد هدف قرار می‌دهند و باعث افزایش چربی در این نایه از بدن می‌شوند. چاقی شکمی ناشی از مصرف این غذاها تنها ظاهر بدن را ناخوشایند نمی‌کنند، بلکه خطر جدی افزایش ابتلا به دیابت، آلزایمر و بیماری‌های قلبی نیز با آنها رابطه دارد.

مطالعات نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان نوشابه‌های رژیمی نسبت به افرادی که این نوع نوشابه‌ها را نمی‌نوشند، واجد درصد بالاتری چربی‌ها شکمی هستند.یک پژوهش ۲۰ ساله در دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد، افرادی که به‌طور منظم سیب‌زمینی سرخ‌کرده می‌خورند، هر ۴ سال بیش از یک کیلوگرم اضافه‌وزن پیدا می‌کنند.یک آبمیوه صد در صد طبیعی ۳۶ گرم قند در هر فنجان دارد، تقریباً معادل میزان قندی که از خوردن چهار دونات دارد. علاوه بر این، بیشتر شیرینی آبمیوه‌ها ناشی از قند فروکتوز است. نوعی قند که در گسترش بافت چربی احشایی و درنتیجه چاقی شکمی دخیل است.

استیک‌های گوشت دنده، یکی از ۳ مورد چرب‌ترین بخش‌های گوشت گاو هستند.پیتزادومین عامل بزرگ دریافت چربی‌های اشباع‌شده در رژیم غذایی آمریکایی ها است.خوردن برش‌های پیتزا مسئول نیمی از دریافت غذایی چربی‌های اشباع‌شده مسدودکننده شریان‌ها در میان آمریکاییان است.مورد بعدی چیپس است.خوردن چند پر چیپس ممکن است درنهایت به خوردن تمام چیپس‌های درون یک بسته بزرگ بینجامد. در افراد شرکت‌کننده در یک مطالعه مصرف روزانه چیپس موجب اضافه شدن حدود یک کیلوگرم چربی شکمی در طی یک دوره چهارساله شد.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: سیمرغ


ویدیو مرتبط :
‫لاغری و کاهش وزن و تناسب اندام، بدون رژیم غذایی و تنها از طریق قدرت ذهن و با تغییر عادتها !‬‎