پیش بینی قهرمان لیگ برتر توسط فتح الله زاده


پیش بینی فتح الله زاده از قهرمان لیگ برتر

علی فتح الله زاده با اعلام این خبر که روزنامه استقلال جوان از روز سه شنبه منتشر خواهد شد، گفت: با توجه به درخواست های متعدد هواداران استقلال مبنی بر چاپ روزنامه تصمیم گرفتم مجددا در این زمینه آغاز به کار کنم و اگر مشکلی پیش نیاید به امید خدا این روزنامه روز سه شنبه روی کیوسک های مطبوعات خواهد بود.

وی افزود: دوست داشتم شرایط برای هواداران استقلال مهیا باشد تا آنها بتوانند از اخبار تیم محبوب شان استفاده کنند و به همین علت چنین تصمیمی گرفتم.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم در این فصل و اینکه آبی پوشان دو بازی حساس را در پیش دارند، گفت: استقلال یک تیم قدرتی است و امسال یکسری بازیکن کم نام و نشان و جوان در این تیم فعالیت می کنند که به نظرم تیم خوب نتیجه گرفته است. شاید عده ای مخالف این رویه باشند ولی من نظرم این است که آنها می خواهند دل بچه های تیم ما را خالی کنند. استقلال مگر شانسی به صدر جدول رسیده بود که عده ای تصور می کنند جوانگرایی اشتباه است؟

علی فتح الله زاده ، علی فتح الله زاده ، قهرمان لیگ برتر

فتح الله زاده تاکید کرد: کادر فنی استقلال زحمت کشیده و به نظرم اگر بازیکنان این تیم قدر خودشان را بدانند مطمئنا روند پیروزی های این تیم ادامه پیدا خواهد کرد و شاگردان مظلومی می توانند قهرمان لیگ باشند.
وی در ادامه در خصوص بازی حساس هفته آینده و اینکه گفته می شود پرسپولیس بهتر از استقلال بازی می کند، گفت: زمانی که برانکو به پرسپولیس نیامده بود این تیم خوب بازی نمی کرد اما از زمانی که برانکو آمد شرایط سرخپوشان بهتر شد. به نظرم استقلال همین حالا که در رده دوم جدول حضور دارد باید همین روند را حفظ کند و اگر به همین شرایط ادامه دهد استقلال هم می تواند قهرمان باشد و هم می تواند برنده دربی باشد. البته هواداران استقلال باید کمک کنند و من از آنها می خواهم در خانه ننشینند و به ورزشگاه بروند.
وی افزود: اگر حضور من در استادیوم مشکل ایجاد نمی کرد شک نکنید من هم در بازی با پرسپولیس به ورزشگاه می رفتم ولی از تمام تماشاگران می خواهم که روز بازی با پرسپولیس در استادیوم حضور پیدا کرده و به ورزشگاه بروند.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اظهارات وزیر ورزش مبنی بر اینکه انتخابات باید با حضور همین 4 گزینه برگزار شود و به نوعی این حرف نشاندهنده بی میلی وزارت ورزش برای ماندن کفاشیان است، گفت: در همه دنیا رئیس جمهور دو دوره بیشتر فرصت ندارد. مثلا وقتی ولادیمیر پوتین 8 سال ریاست جمهوری خود را پشت سر گذاشت در یک دوره استراحت کرد و دوباره برگشت و رئیس جمهور روسیه شد. ما همه باید به قانون احترام بگذاریم. قانون کشور ما می گوید کسی که 8 سال رئیس است باید یک دوره بیرون باشد و دوباره وارد گود شود. من امیدوارم یک فرد خوب و سالم که بتواند به فوتبال ما کمک کند، در راس مدیریت فوتبال قرار بگیرد تا از این چه کنم چه کنم ها خارج شویم.

پیش بینی قهرمان لیگ برتر توسط فتح الله زاده


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه