ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قمری: چچی نگفته بود که درگیر جدایی از همسرش است/ او ششدانگ حواسش در ایران نبود


خسرو قمری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره خبر فسخ قرارداد با وینچنزو چچی، مربی ایتالیایی تیم سرعت اظهار داشت: ما در جلسه غیررسمی که در فدراسیون داشتیم به این نتیجه رسیدیم که قرارداد وینچنزو چچی باید فسخ شود، چرا که او نتوانست توقعات را برآورده کند. چچی یکسری مشکلات خانوادگی دارد که درگیر آنهاست و به همین دلیل حواسش ششدانگ به تیم ملی نیست. البته روز سه‌شنبه هفته جاری جلسه کمیته فنی تشکیل می شود تا در این باره تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

وی افزود: ما معتقدیم فردی باید به عنوان مربی در تیم ملی حضور داشته باشد که ذهنش همیشه در اینجا باشد، نه جای دیگری. او از همان ابتدای ورودش به ایران گفت که خواستار برگزاری یک اردو در ایتالیا است اما به او اعلام کردیم که هزینه کافی را برای این کار نداریم، ضمن اینکه چچی باید اول با دوچرخه‌سواران ایران آشنا شود و بعد به دنبال سفر باشد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره اینکه فسخ قرارداد با مربی ایتالیایی پس از چهار ماه از همکاری طرفین صورت  گرفت، عنوان کرد: در حال حاضر رویداد خاصی پیش‌روی دوچرخه‌سواران نیست و به نظرمان آمد که الان بهترین زمان برای تغییر است. اگر در بخش پیست سهمیه المپیک گرفته می‌شد، چچی در ایران می‌ماند اما با شرایط فعلی معنایی ندارد که همکاری با او را ادامه بدهیم. اولویت ما کسب سهمیه المپیک بود و چچی نیز این اولویت را می‌دانست. حتی از همان روز اول نیز به او گفتیم که اگر در نتایج مد نظر ما را نگیرد، قراردامان را فسخ می‌کنیم.

قمری در پاسخ به این سوال که آیا 4 ماه فرصت مناسبی برای ارزیابی یک مربی است؟ گفت: دوچرخه‌سواران ایران شرایط خوبی دارند و چچی می‌توانست با تمرکز بیشتر بر روی کارش، ایران را به سهمیه المپیک برساند. ضمن اینکه به این نتیجه رسیدیم که هرچه زودتر همکاری خود را قطع کنیم، ضررش کمتر است؛ چرا که باید مدیریت هزینه می‌کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از همان ابتدای همکاری با چچی، شرایط او را بررسی نکردید؟ خاطرنشان کرد: ما از 30 مربی درخواست همکاری کردیم که فقط 2 نفر از آنها جواب مثبت دادند که یکی از آنها همین وینچنزو چچی بود. ما این مربی ایتالیایی را به لحاظ فنی ارزیابی کردیم اما در جریان مشکلات خانوادگی و طلاق دادن همسرش نبودیم و حتی خودش هم چیزی در این باره نگفت. او پس از حضور در ایران سه بار به ایتالیا رفت و این در حالی بود که ما برای یک سال سه سفر را برایش در نظر گرفته بودیم. چچی شرایط روحی و روانی مطلوبی نداشت، به طوری که در جریان برگزاری اردو در اهواز با خدمه هتل درگیر شده بود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری تصریح کرد: در کمیته فنی 7،8 نفر حضور دارند و درخصوص فسخ قرارداد تصمیم‌گیری خواهند کرد. من در جلسه سه‌شنبه خواهم گفت که چچی آن مربی ششدانگی نیست که بتواند برای ایران در بازی‌های آسیایی 2018 مدال کسب کند، چرا که حواسش در اینجا نیست.

قمری در خصوص جانشین این مربی ایتالیایی گفت: اگر توانستم کمیته فنی را برای فسخ قرارداد با این مربی خارجی قانع کنم، آن وقت درباره جذب یک مربی دیگر صحبت خواهم کرد. در مجموع همین که الان به این نتیجه رسیدیم باید با چچی فسخ قرارداد کنیم، اتفاق خوبی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
میكس سریال ایمان (جدایی) باآهنگ عباس قمری