ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شاگردان کی‌روش تحت تاثیر هوای چهارفصل!/ اضافه شدن ابراهیمی به تمرینات گروهی؛ کمال تنها بازیکن مصدوم


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند از ساعت 10:45 دقیقه امروز و یک ربع زودتر از موعد مقرر تمرینات خود را در پژوهشگاه صنعت نفت تهران و با حضور 21 بازیکن آغاز کرد.

ابتدای تمرین امروز تحت تاثیر وزش باد و بارانی بود که صبح امروز به باریدن گرفته بود و بازیکنان و کادر فنی با بادگیرهای سبزرنگ کار را آغاز کردند. هرچند که امروز هوای این منطقه از تهران 4 فصل بود و پس از مدتی باد و باران، هوا آفتابی شده و دوباره پس از دقایقی ابری شد!

* از ساعت 10:45 دقیقه و به صورت رسمی تمرینات امروز زیر نظر کادر فنی و با گرم کردن به صورت اختیاری بازیکنان آغاز شد و هرکدام از آنها با کار با توپ شروع به گرم کردن بدن‌های خود کردند.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی با 5 دقیقه تأخیر وارد زمین شد و آغاز تمرین همزمان شد با بارش باران که این موضوع باعث شد که کادر فنی و بازیکنان تمهیدات بیشتری را برای مراقبت از خود بیاندیشند.

* تمرین تیم ملی امروز در حالی برگزار می‌شود که در اطراف زمین برخی کارگران همچنان مشغول کار هستند و پشت دروازه برای اینکه کودهای گلخانه‌ای مشخص نباشد چند بنر را نصب کرده و نکته قابل توجه اینکه کارگران در حال بستن یک داربست هستند تا نصب توری بر روی آن از بیرون رفتن توپ از ورزشگاه خودداری کنند. این تمهیدات نشان می‌دهد که گویا قرار است تمرینات تیم ملی تا روز پایانی کار را در این مجموعه تمرینی پیگیری کند.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در ابتدای تمرین امروز دقایقی را با افشین پیروانی به صورت خصوصی صحبت کرد و پس از آن به جمع ملی‌پوشان اضافه شد و مراحل گرم کردن و کارهای بدنی آنها را زیر نظر گرفت. ضمن اینکه کی‌روش امروز بر سر تمرینات اختصاصی دروازه‌بان‌ها نیز حاضر شده و نظارت ویژه‌ای بر عملکرد آنها داشت.

* پس از گرم کردن اختیاری، بازیکنان زیر نظر میکو بدنساز فنلاندی تیم ملی به ادامه کارهای بدنی پرداخته که در این لحظه گلرها جدا شده و زیر نظر دن گاسپار کارهای اختصاصی دروازه‌بانی را آغاز کردند.

*ملی پوشان امروز گرمکن سبز رنگ و کادر فنی و کی‌روش نیز با بادگیرهای مشکی یک شکل در تمرین حضور دارند. افشین پیروانی مدیر تیم ملی با لباس شخصی تمرینات را زیر نظر دارد.

* پس از مدتی استراحت، بازیکنان به 3 گروه 6 نفره تقسیم شده و با پوشیدن کاورهای قرمز و سفید کارهای بدنی و استارت‌های کوتاه و بلند ادامه دادند.

* کارگران ساختمانی و چند نفر از خانواده‌های ساکن مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت از نزدیک تمرینات را تماشا کردند.

* افشین پیروانی در دیدار با مدیر فرهنگی مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت از وی تشکر کرد و اظهارداشت: ان‌شاالله که قدم تیم ملی برای این مجموعه خوش یمن باشد و به همین مناسبت یک رسیدگی ویژه به این زمین و مجموعه ورزشی بشود.

* از ساعت 11:30 دقیقه و با پایان کارهای بدنی بازیکنان در قالب 2 گروه 9 نفره سفید و قرمز و در نصف زمین به فوتبال مشغول شده و یک بازی تمرینی را زیر نظر کی‌روش برگزار کردند. در این زمین، کامیابی‌نیا و ابراهیمی در ابتدا به صورت جداگانه از بازیکنان زیر نظر دکتر دیگو و دکتر شهاب به کارهای اختصاصی مشغول شدند که در ادامه ابراهیمی با پوشیدن کاور آبی رنگ به صورت بازیکن ویژه در مرکز زمین قرار گرفت و وظیفه این بازیکن این بود که تیم صاحب توپ را همراهی کند.

* در تمرین امروز داریوش شجاعیان هافبک گسترش بسیار آماده نشان داد ضمن اینکه عشوری بازیکن استقلال خوزستان نیز در یک صحنه و با حرکتی آکروباتیک دروازه سوشا را باز کرد که مورد تشویق قرار گرفت.

* بازیکنان پس از مدتی بازی درون گروهی با دستور کی‌روش کار را قطع کرده و پس از دقایقی تنفس این بار بعد از صحبت‌های کی‌روش دوباره بازی درون گروهی را ادامه دادند.

* کمال کامیابی‌نیا همچنان به عنوان تنها بازیکن مصدوم تیم ملی زیر نظر دکتر دیگو به کارهای اختصاصی مشغول است.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
تمرینات شاگردان کی روش برای بازی با عمان