کشته و زخمی شدن 18 تن از سرکردگان خطرناک داعش در الانبار عراق


وزارت کشور عراق از کشته و زخمی شدن 18 رهبر خطرناک داعش در حمله نیروی هوایی ارتش به محل تجمع آن‌ها در استان الانبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: گروه اطلاعاتی الصقور وابسته به این وزارتخانه به عملیات منحصر بفرد خود و پیگیری دقیق تحرکات داعش ادامه داده و پس از تکمیل فعالیت اطلاعاتی درباره نشست رهبران خطرناک داعش در محله الجماهیر و پس از هماهنگی با فرماندهی عملیات مشترک جنگنده‌های ما به سمت این منطقه رفته و تجمع رهبران داعش را موشک باران کردند که در نتیجه 11 رهبر داعشی کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از جمله مهمترین کشته شدگان ابودعاء الراوی، والی جدید بغداد، ابوعبدالله القریشی از نزدیکان جنایتکار فراری ابوبکر بغدادی، رهبر داعش، ابوقتاده الجزراوی، مسئول عاملان انتحاری که به تازگی برای تقویت توانایی‌های داعش به اطراف بغداد منتقل شده بود، عمار طالب العیساوی، مسئول داعش در ولایت بغداد و فلوجه، ابو داوود الراوی، یکی از مسئولان انتقال تروریست‌ها به بغداد و فردی به نام ابوفاطمه، مسئول سابق اطلاعاتی داعش در ولایت جنوب هستند.

در بیانیه وزارت کشور عراق آمده است که ابولید العراق، مسئول کل انتقال و تجهیز نیروهای داعش در فلوجه شدیدا زخمی شده است.

نیروهای عراقی اخیرا دست به عملیات‌های جدی و منحصر بفردی علیه داعش زده‌اند و موفق شدند بسیاری از مناطق را از تروریست‌ها پس بگیرند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
عراق:1392/10/18:کشته شدن دو تن از سرکردگان داعش-الانبار