فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



صدور حکم ۱۷ سال زندان برای اعضای یک گروه زیرزمینی قاچاق فیلم


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، یک گروه زیر زمینی قاچاق محصولات سینمایی در آمریکا کشف و اعضای آن پس از چند جلسه دادگاه مجرم شناخته شده و ۵ نفر از آنها به بیش از ۱۷ سال زندان و همچنین پرداخت ۷ میلیون و ۴۵۰ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شدند.

این افراد برای مدتی طولانی به صورت زیرزمینی اقدام به تولید کپی‌ غیرقانونی فیلم‌های روز با بهترین کیفیت و همچنین راه‌اندازی سایت‌های آنلاین دانلود فیلم‌ها به صورت غیرقانونی کرده‌اند.

افراد دستگیر شده طی این مدت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فیلم از جمله فیلم‌های آرگو، انتقام‌جویان و اسکای‌فال را به صورت آنلاین در سایت‌های مختلف، در اختیار کاربران اینترنتی قرار دارد و در این میان هر میلیون‌ها دانلود اینترنتی از این فیلم‌ها صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش، تعداد زیادی از فیلم‌های قاچاق شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و گفته می‌شود که این گروه در قبال پرداخت هزینه اندکی اجازه ضبط غیرقانونی فیلم‌ها را در سینما‌ها پیدا می‌کرده و پس از آن با استفاده از تکنولوژی‌های تدوین کیفیت فیلم‌ها را در حد قابل قبولی بالا می‌برده‌اند.

برآورد می‌شود که اقدام این گره میلیون‌ها پوند خسارت به بدنه صنعت هالیوود وارد کرده و اعضای این گروه نیز پذیرفته‌اند که ۷ میلیون و ۴۵۰ هزار دلار خسارت به صنعت فیلم آمریکا وارد کرده‌اند که به عبارتی هر یک از ۵ نفر، بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به این صنعت خسارت زنده‌اند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/KD4FYR


ویدیو مرتبط :
صدور حکم 3 پرونده قاچاق طلا