سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طاهری: مشکلات درفشی‌فر به دوران گذشته بر می‌گردد/ برانکو هنوز لیستی به ما نداده است


سرپرست باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید مشکل ورزشگاه درفشی‌فر به دوران گذشته بر می‌گردد و مربوط به دوران مدیریت او نیست.

علی اکبر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره پیروزی پر‌سپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز، اظها‌ر کرد: ما روز گذشته (دوشنبه) در نیمه نخست بازی خوب و منطقی را ارائه کردیم، اما در نیمه دوم کمی شرایط متفاوت بود. البته من در جایگاه فنی قرار ندارم که بخواهم مسائل فنی را مطرح کنم، ولی به عنوان کسی که مدیریت باشگاه را در اختیار دارد از نتایجی که در هفته‌های اخیر کسب شده به طور کامل رضایت دارم. تیم در هفته‌های اخیر نتایج مطلوبی را کسب کرده است و همین امر باعث شده به رتبه‌های بالای جدول بیاییم. ان‌شا‌ء‌الله با تلاش کادرفنی و بازیکنان همین روند را ادامه دهیم و در انتهای فصل به آنچه که استحقاقش را داریم برسیم. مطمئنا مجموعه باشگاه پر‌سپولیس به دنبال خوشحال کردن هو‌اد‌ا‌ران این تیم است. ما هم از هیچ تلاشی برای این منظور دریغ نخواهیم کرد.

وی درباره مشکلات زمین چمن ورزشگاه درفشی فر نیز خاطر‌ نشان کرد: مشکلات زمین چمن مربوط به الان نیست و این ورزشگاه چند سال قبل ساخته شده است و در آن مقطع می‌شد چمن ورزشگاه را طوری طراحی کرد که مثل ورزشگاه آزادی همیشه چمن مطلوبی داشته باشد، ولی دوستان در آن زمان این کار را انجام ندادند و همین موضوع باعث شده الان دیگر زمین ورزشگاه "درفشی فر" کیفیت مطلوبی نداشته باشد. البته ما بر‌نامه‌ریزی خوبی را برای ترمیم زمین چمن انجام داده‌ایم و به زودی مشکلات این ورزشگاه را برطرف خواهیم کرد. به دنبال این هستیم که فعلا همزمان با تمرین تیم کار اصلاحات را انجام دهیم تا پس از این که زمان کافی به دست آوردیم اصولی چمن ورزشگاه را درست کنیم تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای انجام تمرینات پر‌سپولیس باشگاه به دنبال زمین چمن مستقلی است، گفت: سعی داشتیم یک زمین تمرین مناسب را برای مدت محدود تهیه کنیم ، اما متاسفانه تا به امروز نتوانسته‌ایم این کار را انجام دهیم . اگر در آینده نزدیک هم نتوانیم زمین جایگزینی برای مدت محدودی پیدا کنیم مجبوریم فعلا از همین ورزشگاه درفشی‌فر استفاده کنیم، ولی همان طور که گفتم در آینده نزدیک و پس از به دست آمدن فرصت مناسب، زمین ورزشگاه را به صورت کامل ترمیم و اصلاح خواهیم کرد، طوری که با استانداردها برابری کند.

طاهری در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره مشکلات مالی این باشگاه هم توضیح داد: مدتی است با قرارداد خوبی که منعقد کرده‌ایم دیگر مشکل مالی نداریم و مطالبات بازیکنان و کادرفنی در زمان مشخص خود پرداخت می‌شود. البته بدهی‌های گذشته واقعا ما را اذیت می‌کند و کارهای جاری باشگاه را مختل کرده است. با این حال فعلا به دنبال این هستیم تا کارهای جاری را به خوبی انجام دهیم و با مدیریت خوب بتوانیم بحث بدهی‌های گذشته را حل و فصل کنیم. البته این موضوع نیازمند زمان است و برای حل کامل آن زمان زیادی خواهد برد.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برانکو ایوانکوویچ لیستی برای نیم فصل دارد یا خیر، اظها‌ر کرد: هنوز هیچ لیستی از سوی برانکو به دست ما نرسیده است. مثل ابتدای فصل هر زمانی که برانکو نیاز به جذب بازیکن داشت لیستش را به ما می‌دهد و ما بر اساس آن لیست عمل خواهیم کرد. مطمئنا روند جذب بازیکن کاملا با تعامل انجام خواهد شد.

انتها‌ی‌ پیا‌م


ویدیو مرتبط :
نشست خبری امروز برانکو در درفشی فر