ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسی‌ و‌ رونالدو‌ ترس‌ حریفان‌ را‌ حس‌ می‌کنند


مسی‌ و‌ رونالدو‌ ترس‌ حریفان‌ را‌ حس‌ می‌کنندورزش 3/ جروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ مدعی شد که مسی و رونالدو، ترس مدافعین از خود را در تقابل های یک به یک حس می‌کنند.
مسی و رونالدو در این فصل در مجموع 63 گل به ثمر رسانده و مثل هر فصل، عملکرد بسیار خوبی داشته اند. بواتنگ که بارها با این دو روبرو شده مدعی شد که آنها متوجه ترس مدافعین از خودشان می‌شوند.
او گفت:" در مقابل مسی و رونالدو، اگر فضا داشته باشند، هر گزینه ای برایتان سخت خواهد شد. آنها خیلی سریعند. نیمار و مسی روی زمین کار می‌کنند و چرخش‌های ناگهانی دارند بنابراین برای مدافعین وسط قد بلند مثل من مهار آنها سخت است. رونالدو قد بلند است ولی سرعت فوق‌العاده‌ای دارد، قدرت بندی بالایی دارد و در هدزنی بسیار خوب است. نمی‌توان مقابل این دو تنبل بود یا بیخیال بود زیرا آنها خیلی سریع از شما عبور کرده و گلزنی می‌کنند. آنها انقدر خوب هستند که با کوچکترین اشتباه از شما عبور می‌کنند. سرعت بالا و تکنیک بسیار بالا. به عنوان مدافع شما به اعتماد به نفس بالایی نیاز دارید."

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
زخمی شدن رونالدو توسط حریفان