علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با بورس کالا و نحوه معاملات در جلفا


به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم نصیری پیش از ظهر پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران تصریح کرد: کارگاه آموزشی آشنایی با بورس کالا، نحوه معاملات، روش های تأمین مالی با استفاده از ابزارهای نوین مالی و مزایای حضور در بورس کالای ایران در جلفا برگزار می شود.

وی افزود: این کارگاه آموزشی در راستای راه اندازی بورس کالا در منطقه آزاد ارس و جهت آشنایی و آموزش مدیران عامل و کارشناسان شرکت های فعال در منطقه و نیز دانشجویان و فعالان اقتصادی علاقمند با مباحث بورس کالا برگزار می شود.

نصیری گفت: در این کارگاه یک روزه مباحثی همچون تاریخچه بورس کالا، آشنایی با انواع معاملات و بازارها و تابلوها در بورس، نحوه پذیرش و عرضه کالا در بورس کالا، نحوه خرید و برنامه های بورس کالای ایران برای آینده شامل راه اندازی معاملات صندوق های کالایی، معاملات گواهی سپرده کالایی، معاملات گواهی سرمایه گذاری، معاملات قرادادهای اختیار معامله و معاملات اوراق خرید دین ارائه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه آموزشی با مشارکت تالار اختصاصی بورس کالای ایران – تبریز و سازمان منطقه آزاد ارس در روز یکشنبه ۵ بهمن امسال ساعت ۹:۳۰ صبح  در محل سالن همایش دانشگاه پیام نور واحد جلفا برگزار و مباحث آموزشی توسط جواد فلاح رئیس اداره مطالعات و سنجش ریسک شرکت بورس کالای ایران ارائه خواهد شد.

مدیر فرهنگی آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به حضور و سخنرانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و چند تن از مدیران کل استان در این کارگاه آموزشی یادآور شد: هفته گذشته نیز دوره آموزشی «مشتری مداری» در ارس برگزار شد و بازاریان با شیوه ها و اصول ارتباط و خدمات دهی به مشتری و مدیریت رفتار و مشتری مداری آشنا شدند.


ویدیو مرتبط :
سامانه معاملات بر خط بورس کالا