ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نفرات برتر مسابقات وودبال و بهكاپ قهرمانی استان مشخص شدند


الهام اكبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: این رقابت ها صبح امروز در زمین چمن دانشگاه رازی كرمانشاه و به مناسب روز ملی خلیج فارس با حضور 50 ورزشكار در دو رشته وودبال و بهكاپ برگزار شد.
وی افزود: در رشته وودبال كه 30 ورزشكار حضور داشتند پویا همتی، علی سایه وند و عابدین مرادی توانستند با كسب بیشترین امتیازات به مقام اول تا سوم دست پیدا كنند.
اكبری خاطرنشان كرد: در رشته بهكاپ نیز كه با حضور 20 ورزشكار برگزار شد، مژده حاجیان، زهرا فلاحی و فرزاد مظفری براساس مجموع امتیازات كسب شده عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.
رئیس هیات گلف استان كرمانشاه در ادامه با بیان اینكه وودبال از دو سال پیش فعالیت خود را در كرمانشاه آغاز كرده، گفت: اسفندماه سال گذشته تیم وودبال استان مقام چهارم كشور و كاپ اخلاق مسابقات را كسب كرد.
وی گفت: همچنین سال گذشته میزبان 60 مربی رشته وودبال از سراسر كشور در یك دوره آموزشی بودیم.
اكبری در خصوص رشته بهكاپ نیز گفت: این رشته از حدود یكسال پیش به زیر مجموعه گلف اضافه و از چهار ماه قبل نیز فعالیت خود را در استان كرمانشاه و زیرنظر علی اشرف خزایی به عنوان رئیس كمیته این رشته آغاز نمود.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معرفی نفرات برتر مسابقات آبهای ارام قهرمانی کشور بانوان