انتشار تازه‌ترین آلبوم موسیقی «حسام الدین سراج»


  X  

انتشار تازه‌ترین آلبوم موسیقی «حسام الدین سراج»

مهر/ خواننده موسیقی ایرانی جمعه ۲۲ آبان ماه در آخرین روز از برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از انتشار تازه‌ترین آلبوم موسیقایی خود به نام «لب‌خوانی باران» خبر داد.
حسام الدین سراج پیرامون تازه ترین اثر موسیقایی خود توضیح داد: این آلبوم موسیقایی مجموعه‌ای از ارکستر ایرانی است که با صدادهی جدید با هنرمندی صادق موسوی و همراهی گروه باران تا چند وقت دیگر روانه بازار موسیقی خواهد شد.
وی افزود: این مجموعه با آهنگ سازی صادق موسوی که هنرمند خلاق و مستعد در عرصه موسیقی ایرانی است و یک اثر به آهنگ سازی بنده با اشعار مشتاق اصفهانی، وحشی بافقی، حافظ، قیصر امین پور و ساعد باقری در بازار موسیقی منتشر می شود.
این خواننده موسیقی ایرانی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فعالیت های چند ماهه گذشته ارکستر موسیقی ملی بیان کرد: به طور حتم ارکستر موسیقی ملی یکی از بهترین و ارزشمندترین مجموعه های موسیقی ما هستند که نیازمند تزریق بودجه بیشتر و حمایت های معنوی فراوان هستند.
سراج ادامه داد: فضای ارکستر موسیقی ملی باید به شکلی باشد تا خوانندگان مختلف با رهبران ارکستر مختلف در آن حضور جدی داشته باشند و کارها به سمتی پیش برود که نوای نوازنده در کنار حضور یک رهبر ارکستر قدرتمند برای مخاطب دلنشین باشد، کمااینکه طی ماه های اخیر با حضور استاد فرهاد فخرالدینی فضای خوبی در ارکستر ایجاد شده و من امیدوارم که این فضا با حمایت های بیشتر دولت و پر و بال دادن به کنسرت ها شکل گسترده تری به خود بگیرد و ما در طول سال شاهد برگزاری کنسرت های متعدد از ارکستر موسیقی ملی باشیم.


ویدیو مرتبط :
آلبوم جدید حسام الدین سراج به نام مسیحا