سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نشست فوق العاده اتحادیه عرب درباره بلندی های اشغالی جولان سوریه آغاز شد


به گزارش ایرنا، پایگاه خبری الیوم السابع امروز پنجشنبه اعلام كرد، این نشست به درخواست كویت مبنی بر اتخاذ موضع واحد در قبال اقدامات تحریك آمیز رژیم صهیونیستی و اظهارات خطرناك «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در خصوص بلندی های اشغالی جولان سوریه برگزار شده است.
«احمد عبدالرحمن البكر» نماینده دائم كویت در اتحادیه عرب پیشتر گفته بود كه كویت خواستار چنین نشستی درباره منطقه اشغالی جولان است.
وی با یادآوری سخنان نتانیاهو گفت كه این سخنان تحریك آمیز و نقض آشكار قوانین بین المللی و قطعنامه های قانونی جهانی در باره این منطقه است.
اتحادیه عرب دوشنبه گذشته در بیانیه ای به رژیم صهیونیستی در خصوص سوء استفاده از بحران كنونی سوریه برای ادامه اشغالگری منطقه جولان سوریه هشدار داد.
اتحادیه عرب بر عربی بودن منطقه جولان و حق مردم سوریه بر حاكمیت این بخش از خاك عربی تاكید كرد.
بیانیه اتحادیه عرب اظهارات اخیر نتانیاهو در باره بلندی های اشغالی جولان را با هدف شكست تلاش های بین المللی برای برگزاری كنفرانس بین المللی صلح بین فلسطین و رژیم صهیونیستی دانست.
خاورم**1408**1572

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تظاهرات دروزی ها در حمایت از سوریه در جولان اشغالی