سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



بحث استاندارد برای غذای حلال در O.I.C پیگیری می شود


به گزارش ایرنا، محمدعلی شجاعی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید یک هیات پاکستانی از کارخانه های شرکت لینا نیک در شهرک صنعتی شکوهیه قم به خبرنگار ایرنا گفت: حدود هشت سال است که سازمان ملی استاندارد ایران به صورت فعال در سطح سازمان همکاری های اسلامی (O.I.C) بحث استاندارد غذای حلال را پیگیری می کند.
وی ادامه داد: این سازمان در سال های 2009 و 2010 میلادی موفق شد با همکاری سایر کشورها ، استاندارد غذای حلال را در سطح این سازمان تدوین کند به طوری که بر پایه مشترکات فقهی و قابل مصرف برای همه مذهب های اسلامی باشد.
وی افزود: سازمان ملی استاندارد ایران در سطح سازمان همکاری های اسلامی (O.I.C) دارد زیرساخت های کیفی مناسب را درست می کند تا به یک نقطه ای برسیم که یک استاندارد، یک آزمون و یک لوگو برای غذای حلال داشته باشیم تا همه مسلمان ها در تمام مذاهب بتوانند از آن استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در حال ساخت این ساختار در O.I.C هستیم، گفت: در مراحل مختلف این ساختار است؛ بحث ارزیابی انطباق حلال، بحث اندازه شناسی حلال و بحث استانداردسازی حلال در حال بررسی است و سازمان ملی استاندارد در این زمینه جزء کشورهای فعال در سازمان همکاری های اسلامی است.
شجاعی در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به امضای تفاهم نامه ای بین ایران و پاکستان در سال گذشته در زمینه استاندارد گفت: قرار بود که یک برنامه کاری نیز در این زمینه تدوین شود که این هیات پاکستانی با سفر به ایران این برنامه را امضا کرد تا همکاری های سازمان های استاندارد ایران و پاکستان در سطح بین کشوری و بین المللی افزایش یابد.
وی با بیان اینکه با کشورهای اسلامی از طریق سازمان همکاری های اسلامی (O.I.C) می توانیم در این زمینه همکاری های بیشتری داشته باشیم، گفت: سازمان ملی استاندارد ایران تاکنون با بسیاری از کشورها همچون الجزایر، عمان، عراق و ترکیه تفاهم نامه هایی را برای همکاری های بیشتر، یکنواخت کردن استانداردها تفاهم نامه هایی داشته است.
در این بازدید، محمد علی شجاعی مشاور عالی سازمان ملی استاندارد ایران، سعید حسنی کارشناس بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران و منصور فرزانه مدیرکل، سعید پروانه معاون ارزیابی انطباق و فاطمه عاملی رئیس اداره امور آزمایشگاه های اداره کل استاندارد استان قم این هیات پاکستانی را همراهی می کردند.
استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، سلفچگان، محمود آباد، چاپ و نشر، الغدیر نمونه کشوری، قنوات و تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که شهرک صنعتی شکوهیه در کیلومتر 12 جاده قدیم قم – تهران قرار دارد. ک/3
شبس 7406/ 6133/**1565

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تمرینات سازمان بین المللی وینگ چون کونگ فو(I.W.C.O)درهنگ کنگ