ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش دسته جمعی بازیکنان پرسپولیس در جواب توهین به مهدی طارمی


ورزش > لیگ برتر - بازیکنان پرسپولیس که به اردوی کیش رفته اند درواکنش به حرف های رکیک علیه مهدی طارمی دست به اعتصاب مجازی زده اند.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازیکنان پرسپولیس اینستاگرام های شان را از روز گذشته پاک کرده اند و همگی یک شعار را برای دلیل کارشان انتخاب کرده اند:«به دلیل بی احترامی به بعضی از همبازی هایم ، اینستاگرام ، فعلا تعطیل»مهدی طارمی بعد از بازی تیمش با نفت تهران و از دست دادن پنالتی در این مسابقه با واکنش تند گروهی از هواداران مجازی تیم مواجه شد. این بازیکن در دو بازی اخر پرسپولیس فرصت های زیادی از دست داده است و حالا گروهی به او که بهترین گلزن فصل پرسپولیس و یکی از بهترین های لیگ است ، لقب گل نزن داده اند. طارمی که در این فصل ، بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و حالا توانسته یکی از 11 مرد ثابت تیم کارلوس کروش باشد در بازی با تیم گوام هم دو گل به ثمر رساند. او در بازگشت از سفر دور و دراز گوام برای تیمش در بازی با استقلال اهواز هم بازی کرد و گل زد اما در همان بازی ، گل های زیادی را از دست داد. بعد از آن بود که خیلی از پیشکسوتان تیم مثل ناصر محمدخانی از این گفتند که مهدی باید سعی کند در زمین بازی آرامش بیشتری داشته باشد و از این بحران خارج شود تا به یک بازیکن گل نزن مثل آرش برهانی معروف نشود. برهانی که بهترین گلزن تاریخ استقلال است ، برای موقعیت های صد در صدی که از دست می دهد به گل نزن معروف شده و طارمی هم در این فصل و برای توپ هایی که از دست داده است ، دارد به این لقب معروف می شود. طارمی که خودش هم از این شرایط دلخور است ، در کافه خبر گفته بود:«دادن این لقب ها به ما ، کار درستی نیست چون من دارم تمام تلاشم را می کنم که گل بزنم ، آرش هم همین طور است. این القاب درست نیستند.» طارمی در بازی پرسپولیس و نفت هم یکی از بهترین های تیم برانکو بود و توانست از تیم نفت یک پنالتی بگیرد اما خودش در مصاف با علیرضا بیرانوند برای گل کردن پنالتی ، ناکام شد تا دوباره هجمه ای علیه او به پا شود. بعد از این پنالتی از دست رفته بود که بازی برگشت و قرمزها گل مساوی را خوردند. از آنجا اعتراضاتی به طارمی شروع شد. طارمی که ستاره بی چون و چرای این روزهای قرمزهاست.

برانکو ایوانکویچ بعد از این بازی باری دیگر به شدت از مهاجم تیمش دفاع کرد و گفت از او راضی است و طرفداران باید صبور باشند. پرسپولیس در هر بازی بیش از استاندارد لیگ ایران موقعیت خلق می کند اما مهاجمانش نمی توانند قدر موقعیت ها  را بدانند و این از دست رفتن بخت های تیم سبب شده آنها شانس بالای جدول بودن را از دست بدهند. در چند بازی اخیر تیم هم دیگر اشتباه فاحش داوری رخ نداده که از دست رفتن موقعیت ها در سایه آنها قرار بگیرند. این باعث شده تا گروهی از پرسپولیسی ها به اینستاگرام مهدی طارمی بروند و اعتراضات غیرقابل دفاعی داشته باشند. این رفتارها البته سبب شده تا بازیکنان پرسپولیس در اقدامی مشابه با اعتصابی مجازی ، به رفتار هواداران شان واکنش نشان دهند. آنها متنی مشابه را انتخاب کردند و اینستاگرام های شان را فعلا تعطیل کرده اند و عکس هایش را پاک کردند تا شاید اینگونه اعتراض شان را به این توهین ها نشان دهند. پیشتر هم بازیکنانی مثل بنگر ، نورمحمدی و مکانی با شرایطی اینچنینی روبرو شده بودند و این بار آنها متحدا چنین تصمیمی را گرفته اند تا مانع تکرار توهین ها شوند.مهدی طارمی این بار بهانه این تحریم بوده است. بازیکن بوشهری که سال قبل یکی از محجوب ترین بازیکنان لیگ برتر بود اما از روزی که وارد حاشیه با بازیکنان تیم عربستانی شد ، بارها عصبی شده و دیگر از قالب آن پسر دوست داشتنی که هیچ وقت عصبی نمی شد ، خارج شده و حالا گاهی اسیر حاشیه ها می شود. رفتارهایی که می تواند مسیر موفق زندگی اش را خراب کند.

41257


ویدیو مرتبط :
گفت و گوی مهدی طارمی با بازیکنان پرسپولیس/دوربین کاپ