مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



سایه سنگین تروریسم روی جشنواره کن


به گزارش «شیعه نیوز»، برنارد کازنو وزیر داخلی کشور فرانسه روز دوشنبه از افزایش تهدیدات تروریستی علیه این کشور اروپایی خبر داد. در این شرایط مسئولان برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کن، بالاترین سطح مسائل امنیتی را در فستیوال امسال اجرا خواهند کرد.

به طوری که هر روز ماموران بمب یاب در جشنواره حضور خواهند داشت.  گفته می شود کاخ جشنواره هر روز با محافظت 400 نیروی امنیتی برنامه های خودش را اجرا خواهد کرد.

این در حالی است که صدها نفر به علاوه نیروهای ضربت در تمام طول شهر حضور خواهند داشت. نکته جالب توجه اینجاست که هر ساله به خاطر زرق و برق فراوان جشنواره کن، شاهد دزدی های زیاد طلا و جواهر از اتاق های هتل ها در سطح شهر هستیم.

شاید امنیت بالای برگزاری این دوره باعث شود تا سطح این دزدی ها هم کاهش چشمگیری پیدا کند. نکته جالب توجه این است که روز دوشنبه کازنو خود شخصا به کن سفر کرده بود تا جزئیات مسائل امنیتی این شهر را رصد کند و به میهمانان اطمینان خطر دهد.

جشنواره بین المللی فیلم کن در دوره شصت و نهم خودش از فردا چهارشنبه 11 می آغاز و تا 22 می ادامه خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
خط آزاد - تروریسم بد در پاریس، تروریسم خوب در خاورمیانه