سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ تصادف مرگبار مینی‌بوس با پژو پرشیا


حوادث/ تصادف مرگبار مینی‌بوس با پژو پرشیامشرق/ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از فوت سه نفر در اثر وقوع تصادف یک دستگاه مینی‌بوس خبر داد.

عباس جعفری با اشاره به عملیات صورت گرفته توسط سازمان آتش‌نشانی قم در 72 ساعت گذشته، به‌تصادف مینی‌بوس با پژو پرشیا اشاره و اظهار کرد: در اثر این تصادف، سه نفر از شهروندان فوت کرده و چهار نفر مصدوم شدند.

وی افزود: این حادثه که در جاده قدیم اصفهان و بعد از قله چم رخ داد، دو مرد و یک زن را به کام مرگ کشاند. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در ادامه سخنانش عملکرد این سازمان در دو روز گذشته را مورد توجه قرارداد و گفت: در این مدت 12 مورد عملیات مختلف توسط آتش‌نشانان قمی انجام شد.

وی در تشریح جزئیات این مأموریت‌ها افزود: در این مدت هفت مورد عملیات ایمن‌سازی، سه مورد نجات و دو مورد اطفای حریق انجام شد. جعفری با اعلام انجام سه مورد عملیات نجات اظهار کرد: دو مورد از این عملیات‌ها مربوط به محبوس شدن کودک در اتاق بوده است.

وی در خصوص عملیات ایمن‌سازی اظهار کرد: سه مورد بازگشایی درب منزل و خودرو، یک مورد نشت گاز منزل، یک مورد نشت سوخت خودرو، یک مورد رهاسازی گربه و یک مورد قطع آژیر انجام‌شده است. جعفری در خصوص عملیات حریق گفت: از دو عملیات حریق صورت گرفته، یک مورد مربوط به خودرو و یک مورد مربوط به مغازه مکانیکی است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مشرق


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار مینی بوس با سواری