سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ستاد کل با ۵ ساله شدن جریمه مشمولان غایب مخالف است/این پیشنهاد دولت تبعیض آمیز است


سردار موسی کمالی جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس درباره اینکه دولت در لایحه بودجه سال 95 پیشنهاد داده است که غایبان سربازی که 5 سال از غیبتشان گذشته است می‌توانند جریمه پرداخت کرده و کارت پایان خدمت دریافت کنند گفت: این پیشنهاد صراحتا از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مورد مخالفت قرار می‌گرد.

وی تصریح کرد: پیش از این در جلساتی که با دولت داشته‌ایم به آنها اعلام کردیم که سن پذیرش غایبان برای پرداخت جریمه باید 9 سال باشد و این نظرات را برای دولتی‌ها ارسال کرده بودیم اما به یک باره در بودجه این زمان را به 5 سال کاهش دادند که این موضوع با ستاد کل نیروهای مسلح هماهنگ نیست.

جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: به فرض اینکه این موضوع از سوی مجلس هم تصویب شود ستاد کل نیروهای مسلح آنرا اجرا نخواهد کرد.

سردار کمالی گفت: این موضوع به توان رزمی نیروهای مسلح و آمادگی دفاعی کشور صدمه وارد می‌کند و یک طرح تبعیض آمیز محسوب می‌شود.

وی افزود: این طرح نوعی فروش سربازی محسوب می‌شود و عملا افراد را وادار به انجام کار خلاف می‌کند و همچنین افراد خلاف کار را هم به این کار تشویق می‌کند که به خدمت سربازی نروند به همین دلیل این طرح و پیشنهاد به مصلحت نیست.

انتهای پیام/

http://fna.ir/HDCOT


ویدیو مرتبط :
تمدید اجرای طرح جریمه ریالی برای مشمولان غایب