سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلاکت 75 تروریست داعش در جنوب موصل


هلاکت 75 تروریست داعش در جنوب موصل ایرنا/ 75 تن از عناصر گروه تروریستی داعش امروز (پنج شنبه) در حملات هوایی به جنوب موصل، به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری سومریه نیوز، جنگنده های ائتلاف روز پنج شنبه محل تجمع عناصر داعش و یک تونل مورد استفاده تروریست ها به طول 2 کیلومتر را در جنوب موصل بمباران کردند.
فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا در بیانیه ای اعلام کرد، این تونل که روستای «موازین» و«النصر» در جنوب موصل را به یکدیگر وصل می کردد، در پی این حمله بکلی منهدم شد.
این بمباران، به هلاکت 40 تروریست در داخل این تونل که از آن برای انتقال خودروهای بمب گذاری شده و گاز کلر استفاده می شد، انجامید.
جنگنده های ائئلاف همچنین در حمله به روستای «مهانه» در جنوب موصل، 35 تروریست از جمله 12تبعه خارجی وابسته به داعش را به هلاکت رساندند.
تروریست های داعش تابستان سال 93 بخش هایی از شمال و غرب عراق را اشغال کرده و در این مدت، مرتکب جنایات هولناکی شدند.
عراق از 19 خردادماه سال 93 تاکنون با بحران ناشی ازاشغال بخش هایی از شهرهای شمال وغرب خود توسط تروریست های داعش مواجه بوده است اما درماه های اخیر نیروهای عراقی توانسته اند چند شهر مهم این کشور را از دست تروریست های تکفیری آزاد کنند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
هلاکت تکفیری های داعش در موصل توسط نیروهای پیشمرگه