سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظر توکلی درباره ماجرای امحای 1700 تن سیب زمینی


نظر توکلی درباره ماجرای امحای 1700 تن سیب زمینی

فارس/ نماینده مردم تهران در مجلس از امحاء 1700 تن سیب‌زمینی در استان فارس ابراز تعجب کرد و گفت که دولت برای علت این مشکل باید پاسخگو باشد.

احمد توکلی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی درخصوص امحاء 1700 تن سیب زمینی در استان فارس اظهار داشت: کسانی که اقدام به امحای این حجم از سیب زمینی کردند ممکن است دلایلی داشته باشند. شاید این محصول خوب نگهداری نشده یا آفت‌زده بوده باشد ولی در هر صورت باید علت مشخص شود.

وی افزود: این افراد باید پاسخگو باشند و توضیح دهند تا تکلیف آن مشخص شود. باید معلوم شود که دلیل آفت‌زدگی یا فاسد بودن محصول چه بوده که نمی‌توانستند آن را در بازار عرضه کنند؟

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین تصریح کرد: باید روشن شود تا بتوانیم در این رابطه قضاوت کنیم ولی در مجموع خبر تکان دهنده‌ای بود.

توکلی در ادامه خواستار پاسخ دولت برای علت این مشکل شد و تاکید کرد که دولت باید پاسخگو باشد که دلیل امحای این مقدار زیاد محصول چه بوده است؟

عضو کمیسیون بودجه مجلس در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد که یک زمانی گندم را که آلودگی ایجاد می‌کرد نیز از بین بردند چرا که کشت آن خطرناک و در حوزه دام نیز مشکل ساز بود.

توکلی در خاتمه مطرح کرد: گاهی اوقات چنین مسائلی یک علت معقول دارد که منتظریم دلیل آن مشخص شود و مسئولان مربوطه پاسخگو باشند.


ویدیو مرتبط :
امحای 1700 تن سیب زمینی