سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کویت برگزار شد


به گزارش ایرنا در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، دکتر علیرضا عنایتی سفیر کشورمان در کویت طی بیاناتی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را سرآغاز تحولی بزرگ در معادلات قدرت ها در منطقه دانست و خاطر نشان کرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان با قدرت و توان به مسیر خود در راه تحقق دستاوردهای سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی و تلاش برای برقراری صلح و ثبات در منطقه ادامه می دهد.
سفیر کشورمان در ادامه اظهار داشت: تفاهم و گفتگو یگانه راه ساماندهی و حل و فصل مسایل منطقه ای است و ایران همانگونه که موفق شد از طریق گفتگو و مذاکره با 6 کشور بزرگ دنیا به نتیجه برسد، آماده است با گروه های شش گانه منطقه ای نیز به دوستی و تفاهم دست یابد.
دکتر عنایتی تصریح کرد: همانگونه که ریاست محترم جمهوری بارها بیان فرمودند که تعامل دیپلماتیک بهترین روش برای حل و فصل مسایل منطقه ای است، امروزه ایران برای تفاهم و گفتگو و همزیستی مسالمت آمیز و اعتماد سازی آمادگی کامل دارد.
وی ضمن ابراز خوشنودی از انتخاب کویت به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2016 ابراز امیدواری کرد این جشن ها با انتخاب شهر مقدس مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال آینده پیوند دوستی و برادری دو کشور را مستحکم تر سازد.
خاورم*320**1566

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
در شیکاگو آمریکا جشن سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد . .