سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دمای هوا در گلستان كاهش می یابد/ مواج شدن دریا و بارندگی در پیش است


به گزارش ایرنا؛ اداره كل هواشناسی گلستان در همین ارتباط روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای مستند به نقشه های هواشناسی اعلام كرد كه با نفوذ تدریجی جریانات ناپایدار از عصر فردا /پنجشنبه/ با افزایش ابر مواجه خواهیم شد كه پی آمد آن در بعضی از ساعات بارندگی خواهد بود.
بر اساس این اطلاعیه كه نسخه ای از آن برای دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران و خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز گلستان ارسال شده است؛ وزش باد نسبتا شدید و مواج شدن دریا از دیگر پی آمدهای سامانه جدید جوی خواهد بود.
بارش های پراكنده، كاهش دما، وزش باد و مواج شدن دریا به تناوب تا روز دوشنبه آینده 13 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
در همین پیوند بر اساس داده های سامانه گویای 1340 هواشناسی گلستان در زمان حاضر و مقارن عصر چهارشنبه هوای گلستان آرام و دمای آن 28 درجه سانتی گراد است ضمن اینكه بیشینه و كمینه دما طی 24 ساعت گذشته به ترتیب 37 و 14 درجه سانتی گراد بوده است.
همچنین در این مدت كمینه و بیشینه رطوبت به ترتیب 28 و 94 درصد بود ضمن اینكه آسمان گرگان و اغلب مناطق گلستان طی 24 ساعت آینده صاف تا كمی ابری توام با وزش باد پیش بینی می شود.
6203

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وقتی دمای هوا 40 - باشد! آب تو هوا یخ میزنه