ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اطمینان ونگر از صعود انگلیس به مرحله حذفی یورو 2016


به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر معتقد است که با وجود مدعیانی مانند آلمان، اسپانیا و فرانسه، تیم ملی انگلیس شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های یورو 2016 دارد.

ونگر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر نیوکاسل اظهار داشت: برای انگلیس، سال 2016 سالی مهم است چون باید در جام ملت‌های اروپا رقابت کند، تورنمنتی که به نظر من پتانسیل فتح آن را دارد.

ونگر در پاسخ به این سؤال که آیا واقعاً در سه شیر پتانسیل فتح یورو را می‌بیند، تأکید کرد: چرا که نه؟ در مرحله مقدماتی یورو شما برای فرار از حذف شدن واقعاً باید انتحاری بازی کنید اما در مرحله نهایی 16 تیم از 24 تیم صعود می‌کنند و به همین کسی تصور نمی‌کند که انگلیس جزو این تیم‌ها نباشد. بعد از آن کدام تیم‌ها ممکن است حریف انگلیس باشند؟ آلمان، اسپانیا  و فرانسه. این‌ها رقبای سرسختی هستند اما من باز هم انگلیس را از جمع مدعیان کنار نمی‌گذارم اگرچه این تیم را مدعی اصلی نمی‌دانم. به نظرم انگلیس در دسته دوم مدعیان قرار دارد که اگر همه چیز بر وفق مرادش پیش برود، با بازیکنان جوانی که دارد می‌تواند خوب نتیجه بگیرد.

سرمربی فرانسه آرسنال در ادامه با اشاره به بازی تیمش برابر نیوکاسل در ورزشگاه امارات لندن اظهار داشت: چند روز پیش گفتم آخرین باری که ما برابر بورنموث بازی کردیم، پنج بازیکن بریتانیایی در برای ما در میدان حضور داشتند؛ رمزی، چمبرلین، چمبرز، گیبس و ولکات. همه آنها جوان هستند و مستعد. پس با داشتن چنین بازیکنانی شما نمی‌توانید انگلیس را از جمع تیم‌های مدعی کنار بگذارید.

تیم فوتبال آرسنال فردا (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران برای حفظ جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر از نیوکاسل بحران زده که در رده هجدهم جدول قرار دارد پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جشن صعود بازیکنان بلژیک به یورو 2016