علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تفاهم نامه همکاری صندوق ملی محیط زیست و بانک اتریشی RBI منعقد شد


به گزارش روز پنجشنبه گروه علمی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، این تفاهم نامه همکاری در دفتر وزیر محیط زیست ، آب و کشاورزی اتریس در وین و به امضای سید محمد مجابی معاون سازمان حفاظت محیط زیست جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل این بانک رسید.
آندره روپرشپر وزیر محیط زیست اتریش در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به دعوت از رئیس جمهوری اسلامی ایران برای سفر به این کشور، ابراز امید واری کرد در اولین فرصت کشورش میزبان دکتر روحانی باشد.
وی با تاکید بر علاقه مندی کشورش برای توسعه روابط همه جانبه با ایران، اعلام کرد برای هرگونه همکاری و تبادل تجربه و فناوری در زمینه محیط زیست آماده است.
سید محمد مجابی معاون سازمان حفاظت محیط زیست و نایب رئیس هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست ایران نیز از وزیر محیط زیست، آب و کشاورزی اتریش بابت پیگیری تفاهم نامه بین رئیس سازمان حفاظت محیط زیست جمهوری اسلامی ایران و این وزارتخانه اتریش تشکر کرد .
مجابی تفاهم نامه امضا شده را حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد از این ظرفیت برای حمایت از پروژه های مدیریت پسماند، آب و فاضلاب و پساب، سنجش از دور، اندازه گیری آلودگی ها و فیلترهای کاهش آلودگی هوا و سایر فعالیت های محیط زیستی با اعطای وام و تکنولوژی از طریق صندوق ملی محیط زیست حمایت می شود.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد هیات دوازده نفره ای از محیط بانان برای آموزش طی ماه آینده به دعوت وزارت محیط زیست اتریش به آن کشور اعزام می شوند.
مدیرعامل بانک RBI هم این اقدام را حرکت اجرایی مناسبی برای گشایش روابط بانکی پس از برداشته شدن تحریم ها برشمرد و اعلام کرد خط اعتباری برای حفظ محیط زیست و حمایت از پروژه های مربوطه راه اندازی کرده و طی چند هفته آینده هیاتی برای بررسی واجرایی شدن پروژه ها به ایران اعزام می کند.
دکتر فاس لابند رئیس انجمن اتریش نیز در این مراسم، محیط زیست را موضوع اصلی برای جهان دانست و بر حفظ و صیانت از آن تاکید کرد.
علمی(1)**1023 / 1200

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امضاء تفاهم نامه همکاری با صندوق حمایت از پژوهشگران