سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلاکت چند سرکرده تروریست‌ها در قلمون سوریه


تسنیم/ نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در قلمون واقع در غرب دمشق، شماری از سرکردگان گروه‌های تروریستی را به هلاکت رساندند.

خبرنگار خبرگزاری تسنیم از دمشق گزارش داد نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت لبنان توانستد یک موشک انداز و تیربار را در جریان حمله به مواضع تروریست‌ها در کوه‌های قلمون در غرب پایتخت منهدم کنند که در نتیجه آن شماری از سرکردگان گروه‌های تروریستی که در این منطقه موضع گرفته بودند، به هلاکت رسیدند.

یک منبع نظامی در این باره گفت نیروهای ارتش و مقاومت، تجمع تروریست‌ها را در گذرگاه‌های میره و الزمرانی در تپه‌های قاره در غرب قلمون هدف قرار دادند که به کشته شدن چند سرکرده تروریست‌ها از جمله عمرالبخته، رامز بیطار و احمد فلیطه منجر شد.

از سوی دیگر گروه تروریستی داعش سه شهروند سوری ساکن شهر تدمر را به اتهام همکاری با دولت سوریه به ضرب گلوله کشت.تروریست‌های تکفیری اقدامات سختگیرانه‌ای را بر ضد مردم تدمر اعمال کرده‌اند تا از درز شدن هرگونه اطلاعات درباره مواضع یا تحرکاتشان جلوگیری کنند، این در حالی است که ارتش سوریه به پیشروی به سمت مواضع داعشی‌ها در داخل شهر تدمر ادامه می‌دهد.

تروریست‌های داعشی همچنین 9 غیرنظامی را به اتهام منتقل کردن اطلاعاتی از گروه تروریستی داعش به ارتش سوریه و واحدهای حمایت مردمی در داخل شهر منبج در حومه شمال شرقی حلب در شمال سوریه اعدام کردند.

این در حالی است که درگیری‌ها میان تروریست‌های داعشی از یک سو و تروریست‌های گروه موسوم به الجبهه الشامیه از سوی دیگر در اطراف روستای قره مزرعه در شمال حلب همچنان ادامه دارد؛ طی ساعات گذشته دست‌کم 9 تروریست از دو طرف کشته شدند.

مناطق حومه شمالی حلب چند ماهی است که شاهد درگیری‌های مستمر میان ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی است، درگیری خونین میان تروریست‌های جبهه النصره و داعش در نتیجه بروز اختلافات روزافزون میان آنها همچنان ادامه دارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
هلاکت دهها تروریست در کمین ارتش سوریه در قلمون