سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دلیل فرود اضطراری پرواز لندن نیویورک اعلام شد


دلیل فرود اضطراری پرواز لندن نیویورک اعلام شدتسنیم/ پرواز VS۰۲۵ که از فرودگاهی در شهر لندن عازم نیویورک بود به دلیل تابش پرتوی لیزر مجبور به فرود اضطراری شد.

روزنامه گاردین اعلام کرد: هنوز دقایقی از برخاستن پرواز لندن- نیویورک از باند فرودگاه هیترو لندن نگذشته بود که خلبان، هواپیما را به فرودگاه بازگرداند.

یک سخنگوی هواپیمایی در این باره گفت: این پرواز به دلیل تابش پرتوی لیزری از سوی منبعی ناشناس به کابین خلبان که موجبات نگرانی خلبان را فراهم کرده بود و تحت عنوان اقدام احتیاطی به فرودگاه مبدا بازگشت.

یک سخنگوی پلیس در این رابطه به خبرنگاران گفت: ساعت 9:35 روز یکشنبه 14 فوریه، گزارشی مبنی بر تابش لیزر در یک پرواز تجاری از فرودگاه هیترو دریافت کرده است؛ پلیس به دنبال منبع این پرتوافکنی است و هنوز کسی در رابطه با این حادثه بازداشت نشده است.

سخنگوی هواپیمایی هیترو ضمن عذرخواهی از مسافرین این پرواز گفت: قرار است برای مسافران این پرواز محل اقامت یک‌‌ شبه فراهم شود و در اسرع وقت زمینه سفر آنها فراهم شود.


منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
اعلام وضعیت اضطراری و فرود به سلامت