سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گروه‌هاي فلسطيني: "الميادين" صدا و فرياد فلسطين است


گروه‌هاي فلسطيني: "الميادين" صدا و فرياد فلسطين است

تسنيم/ گروه‌هاي مختلف فلسطيني ضمن اعلام همبستگي خود با شبکه الميادين، اين شبکه را صداي ملت فلسطين دانستند.

به گزارش الميادين، در پي اعمال فشار مالکان سعودي عرب ست بر دولت لبنان به منظور متوقف کردن فعاليت شبکه الميادين، برخي از رهبران گروه‌هاي فلسطيني بر همبستگي خود با اين شبکه که زبان حال ملت فلسطين و مقاومت مستمر آن است، تاکيد کردند.

«ابوعماد الرفاعي» مسئول جنبش جهاد اسلامي معتقد است آنچه که امروز الميادين با آن مواجه است، يک ايستگاه از راهي طولاني به شمار مي رود که مربوط به نفرت نظامهاي عربي از وجود نظر ديگر مخالف با نظر آنهاست.

عادت نکردن نظامهاي عربي به تحمل نظر مخالف

وي افزود: نظامهاي عربي هنوز به تحمل نظر مخالف عادت نکرده اند. يک نظر در اين نظامها وجود دارد و آن هم نظر خود نظام است و اين نظامها نظر ديگري را خفه مي کنند.

الرفاعي با بيان اينکه الميادين به مسئله فلسطين خدمت کرده و جنايات اشغالگران را رسوا کرده ابراز اميدواري کرد که با اين شبکه با نيرنگ و فريب برخورد نشود.

وي اظهار داشت که حملات عليه الميادين در چارچوب سرکوب نظر مخالف و سوق دادن افکار عمومي به يک جهت معين صورت مي گيرد.

الميادين صدا و فرياد فلسطين است

«مروان عبدالعال» نماينده جبهه ملي براي آزادي فلسطين در لبنان نيز در گفتگوي تلفني با شبکه خبري الميادين اظهار داشت که الميادين صدا و فرياد فلسطين است. تجاوز به اين صدا تجاوز به فلسطين است و الميادين صداي قرباني در برابر جلاد اسرائيلي را به گوشها مي رساند.

عبدالعال افزود: برخي اطراف نمي خواهند که از قرباني صدايي به گوش برسد، به خاطر همين بر الميادين که صداي حقيقت است فشار مي‌آورند.

«کايد الغول» عضو دفتر سياسي جبهه ملي براي آزادي فلسطين نيز ضمن ابراز همبستگي کامل خود با اين شبکه، تصمم عرب ست و عاملان پشت پرده آن را محکوم کرد.

الغول گفت تصميم عرب ست هدف قرار دادن شبکه الميادين است که ما فلسطينيان ارزش و مصداقيت اين شبکه را در حمايت از مبارزه خود مي دانيم.

شرکت ماهواره اي عرب ست در صدد فسخ قرارداد خود با دولت لبنان و انتقال ايستگاه پخش خود از منطقه جوره البلوط در منطقه متن بيروت به امان پايتخت اردن است.

شبکه الميادين، يک شبکه ماهواره اي عربي است که وابسته به موسسه اطلاع رساني الميادين بوده و مديريت آن بر عهده غسان بن جدو مقر اصلي آن در بيروت است و در پايتخت هاي کشورهاي مختلف مانند لبنان، ايران، ترکيه ، آمريکا، انگليس، چين ، مصر و تونس دفاتر نمايندگي دارد و به طور رسمي از يازدهم ژوئن سال 2012 فعاليت خود را آغاز کرد.

«غسان بن جدو» رئيس هيئت مديره شبکه خبري الميادين تاکيد کرد که اين شبکه در مقابل فشارهاي مالکان «عرب ست» که آل سعود يک سوم آن را در اختيار دارد، هرگز تسليم نمي شود.

با بيان "ما حتي پيش از آغاز به کار شبکه الميادين در معرض فشارهايي قرار داشتيم" قطع پخش اين شبکه از ماهواره عرب‌ست همزمان با انتفاضه فلسطين را تصادفي ندانست.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟