فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



هنرمندان آستارایی با معجزه رنگ تابلوهای نقاشی آفریدند


به گزارش خبرنگار ایرنا؛ در این نمایشگاه 100 اثر هنری با موضوع های مختلف در معرض دید عموم گذاشته شده است.
عمده سوژه به کارگیری شده در آثار هنرجویان مرتبط با طبیعت است که با بهره گیری از تکنیک رنگ روغن ، طراحی ، مداد رنگی ، آبرنگ و ویترای خلق شده است.
در این نمایشگاه همچنین نمونه آثار نقاشی در سبک آبستره (انتزاعی) از سوی هنرجویان به نمایش در آمده است.
نمایشگاه گروهی نقاشی که با مشارکت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی آستارا و انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده، با آثاری از سیما قهری و دیگر هنرجویان و هنرمندان این رشته دایر است.
علاقه مندان می توانند از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 19 از آثار سیما قهری،سونیا مهدی نژاد ،لادن بشری مقدم ،سودا آسانی ،صبا نصیری ،فریبا برنج کار ،آنیتا اکبرزاده ، اکرم فرزانه ،سهیلا مجرد ،سیدمنیر یزدان پور ، زینب فتحعلی زاده ، مریم یوسفی نژاد ،الهام آسایش ،آوا ظهیری ،رومینا رجبی ، پریا لاهوت پور و فرهود معتمدپور دیدن کنند.
شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع است و 400 هنرمند ساماندهی شده دارد.ک/2
7105/ 6158

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
هنر نقاشی و تابلوهای فوق العاده